Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#9086Neustálé reklamace špatných cen

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2016, před 9 lety

Jaroslava Pivoňková

Znění stížnosti

Snažím se být zdvořilá: čert nám byl dlužen Penny market a obyvatelé dobře věděli, proč si přáli Lídl - pokud z 10 nákupů máte 8 vždy předraženo, to už vás naštve. Dnes pohár přetekl, když ze 17 položek je polovina špatně zaúčtovaná, vrátili mi 34,- Kč a doma jsem zjistila ještě nejméně tolik. Zaplatila jsem 384,- Kč a téměř 70,- Kč jsem zaplatila navíc. Od pokladních slyšíte:" My za to nemůžeme" - ale koho to zajímá?
- co dodat k tomu, že u spousty výrobků nenajdete ceny a po dotazu pracovnice, která vám řekne, že výrobek stojí asi!! 99,- Kč a u poklady ujistíte, že je to 220,-Kč?
- zmatky, zmatky a zase zmatky, které odpovědní pracovníci viditelně nezvládají a když se zákazníci zmíní o čtečce na snímání cen - "je to drahé a vedení nám to sem nedá" - přesná slova zaměstnankyně
- je jasné, že staří lidé nemají šanci si nákup zkontrolovat a že se ozve možná tak 1 zákazník z 10, takže za peníze, o které jste ošidili zákazníky......bylo by x čteček cen


Produkt

musela bych vyjmenovat desítky zboží, většinou ty, co jsou v akci


Požadované řešení

Proveďte kontrolu jako nestranný zákazník, hlavně po nové akci. V Horšovském Týně, kdy slyšíte od známých i neznámých lidí jen stížnosti, by bylo řešením asi výměna vedení. Chápu, že je to složité - kdo by se do takových nevděčných funkcí hrnul?
Závěr: jste jeden z nejslabších obchodních řetězců v ČR a my máme bohužel tu smůlu, že působíte zrovna v Horšovském Týně


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2016 08:42, před 9 lety

V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinný vrátit finanční obnos uhrazený navíc. Zároveň je prodejce povinný dodržovat dle reklamy sortiment a ceny v ní uváděné, jinak by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku dle přílohy 1 písm.d) zákona o ochraně spotřebitele. Zda se jedná či nejedná o klamavou obchodní praktiku a bude udělena sankce rozhoduje Česká obchodní inspekce. Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele (v daném případě zřejmě § 3 odst. 1 písm. c)- nesprávné účtování, § 12 odst. 1 - označení zboží cenami, zákona o ochraně spotřebitele), se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2016 14:14, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.