Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na vianoce ma čakal list adresovaný mojej mamke od inkasnej agentury o uhradenie dlžnej čiastky voči veritelovy Helvetia DM,s.r.o.(bez údajov sídlo,IČO atď.).Od mamky(mimochodom ťažko chorej a životom utápenej) som sa dozvedala že,jej telefonovala firma ktorá ju poprosila o odpovede na dotazník o zdravej výžive a za to ,že bola ochotná zodpovedat na par otazok si može vybrať darček ako produkt od spoločnosti.Slovenskou poštou bola do schránky vložená obálka a tým to pre mamku skončilo.Akurát len pre ňu ale nie spoločnost Helvetia Apotheke resp.www.helvetia.sk ,ktorá si teraz nárokuje na platenie dlžnej čiastky.Ako každý normálny človek som na web stránke márne hľadala kontaktné údaje na spoločnosť akurát POBox ktorý mi je na nič.Za všetkým stojí spoločnosť Helvetia Direct consulting s.r.o. ktorá má sídlo v Českej republike a pravdepodobne zastúpenie na Slovensku.Je možné dostať sa k adrese tejto firmy na Slovensku a ukončiť tento omyl navždy.Žijem v Českej republike a mamku má na Slovensku.
Mária šarkaňová ref.číslo inkasne agentury 2619325902
doplněk stravy
vyradenie z evidencie,anulovanie dlhu,vysvetlenie ako firma došla k finálnej čiatke dlhu ktorá je neoprávnená,potvrdenie o prevzatí produktu,písomné potrdenie o vyradenie z databáze firmy a zrušenie neoprávneného klientskeho čísla
|
Tweet |
Společnost Helvetia Direct Marketing s.r.o. nabízí výrobky a sjednává smlouvy zpravidla prostřednictvím telefonu a spotřebitel v takovém případě uzavírá smlouvu distančním způsobem, tedy prostřednictvím prostředků komunikace na dálku (po telefonu) podle § 1824 a násl. občanského zákoníku. První zásilky, protože bývají spotřebiteli očekávané, nejčastěji odsouhlasené po telefonu, chodí doporučeně. Ty další už spotřebitelé nečekají, většinou totiž v telefonu jasně nezazní, že jde o pravidelné dodávání, proto chodí jako obyčejné zásilky, které se vhazují do schránky.
Pokud je ujednáno, že se zboží dodává v pravidelných zásilkách, má spotřebitel právo odstoupit od každé jednotlivé zásilky bez udání důvodu do 14 dnů od doručení. Způsob úplného zrušení pravidelných zásilek se pak řídí smlouvou, popřípadě obchodními podmínkami. Spotřebitelce tedy doporučujeme uchovat si doklady o odstoupení od smlouvy.
Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitelka by měla vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu.
Vzhledem k tomu, že fungování inkasních agentur není dosud zákonně upraveno, mohou tyto agentury požadovat zaplacení dluhu pouze na základě postoupení pohledávky nebo pověření věřitele. Pro vymáhání dluhu nemají soudem uznaný exekuční titul jako v případě exekutorských úřadů a v případě exekuce by pohledávka musela být tedy prokázána před soudem. Při vymáhání pohledávky inkasní agenturou je proto velmi důležité ujistit se, zda daný závazek skutečně existuje, popřípadě v jaké výši, a kdo je oprávněný k přijetí jeho plnění.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den,
prosím o zákaznické číslo. Ale pokud je zákaznice ze Slovenska, komunikuje se tedy se zákaznickým servisem na Slovensku a je potřeba se obrátit na slovenský dTest, pokud to je možné.
Děkuji
S pozdravem
Dominika Rathanová
Helvetia Apotheke
Dobrý den,
ako som písala mamka poštu nebreberala a tak o nijakom zákaznickom čísle informácie nemá,akurát ja som sa dostala k poslednému listu v ktorom sa písalo o mimosudnom vyrovnani z odkazom na spoločnosť Helvetia Direct consulting s.r.o .
Volala som na zákaznickú linku asi milion-krát a vždy bola nedostupná a mail funguje ako informačný info.sk@helvetia-dm.com.Ako zistit zákaznické číslo inak ?
meno mamky je Mária Šarkaňová
Ak som dobre pochopila slovesnky dTest v menu poradna je odkaz na www.vasestiznosti.cz.
Dakujem za odpoved
s pozdravom
Ing.Mária Čujová
Dobrý den,
podle jména jsem Vaší maminku nenalezla v naší české databázi zákazníků. Píšete společnost Helvetia direct consulting, s.r.o. My jsme ale společnost Helvetia Apotheke.
Prosím přesvědčte se, že se opravdu jedná o naší společnost. Popř. kontaktujte slovenský zákaznický servis na tel. čísle 02/32 777 788 nebo emailu: info.sk@helvetia-dm.com.
Děkuji
S pozdravem
Dominika Rathanová
Helvetia Apotheke
Dobrý den,
kontaktovala som spoločnost a dnes konečne prisla odozva.
Dakujem za odpovede.
s pozdravom
Dobrý den,
jsem ráda, že jsme mohli pomoci.
S pozdravem
Dominika Rathanová
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobry den,
po kontaktovaní Helvetia Apotheke na Slovensku sme sa s paní rozumne dohodli a žiadne peniaze sme neplatili.
Staznost povazujem za uzavretu.
s pozdravom
Ing.Mária Čujová