Společnost


JETSILE CAPITAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:95
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9089Dodán padělek Velvet Smooth - nesplňující funkční požadavky originálu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2016, před 9 lety

Peter - Vincent Lukáč

Znění stížnosti

Přepis mé, e-mailem odesílané, reklamace výrobku.
( E-mail nebylo možné doručit. Stránky nefunkční, adresa neudána, telefonní číslo společnosti +420 226 254 724 - po zavolání hlasová správa, že voláte mimo pracovní dobu a můžete volat kdykoliv v udané pracovní době od 9:00 - 16:00. )


"Dobrý den,

objednával jsem si u Vás Velvet Smooth od Schollu + 2 náhradní hlavice, jako vánoční dárek pro rodinného příslušníka.

Schválně jsem se vyhýbal všem napodobeninám a falzifikátům, kde daný šmejd ani neměl označení oficiálního výrobce.


Ve Vašem případě, ale značka Scholl figuruje na originálním balení daného výrobku.

Ale po Vánocích jsem se přesvědčil, že je to zas jen čínská napodobenina.

Že zařízení neobsahuje 4 AA baterie, jak je to u originálu, to tolik nevadí a spíše to může odpovídat dané ceně. Ale funkčnost výrobku a jeho účelnost je nežádoucí, spíše žádná.

Momentová rýchlost je nulová, takže to nedokáže udělat vůbec nic. Dále je vzadu etiketa na dáký výrobek Pedi Spin čínské výroby, což teda vůbec neodpovídá označení daného výrobku, hlavně, když udávaný Pedi Spin má mít i dvě rýchlosti, což Velvet Smooth ani nemá a nemá je ani dodaný přístroj.

Je to jenom podobně vypadající nefunkční čínská hračka, ktorá vůbec neplní účel původního výrobku, ale vydává se podvodně za něj, kde je i na obale jméno oficiálního výrobce, což je porušením i autorských práv a jedná se o podvodní reklamu daného falzifikátu.

A proto chci daný tovar vrátit zpět.

Jestli se s Vámi dá normálně domluvit, tak mi pošlete alternativy, jak můžeme danou záležitost vyřešit a na jakou adresu následně daný produkt vrátit a nějakou předběžnou smlouvu o následném vrácení finančních prostředků.

Jako spotřebitel mám svá práva, která znám a v případě neochoty danou záležitost zdokumentuji a předám k řešení na ČOI a dTest.

Přeji Vám hezký den. S pozdravem, Lukáč



Potvrzení objednávky č. 995433197

Děkujeme za nákup v obchodě velvet-smooth.cz . Vaši objednávku jsme v pořádku přijali.

Položky objednávky:

Název Cena Množství Mezisoučet
Velvet Smooth 499 Kč 1 ks 499 Kč
Velvet Smooth - náhradní hlavice 2ks 149 Kč 1 ks 149 Kč
Osobní odběr - MyPoint - Brno, Spálená 1 15 Kč 1 ks 15 Kč
Celkem k zaplacení 663 Kč


Způsob dopravy a platby: Osobní odběr - MyPoint - Brno, Spálená 1

Poznámka k dopravě: Vaše objednávka bude expedována na výdejní místo MyPoint na adrese Spálená 1 Brno. Budeme Vás informovat e-mailovou zprávou. Vyzvednout si ji pak můžete v pracovní dny od 08:00 - 12:00 12:30 - 16:30. UPOZORNĚNÍ: Zboží nelze platit platební kartou, přijímáme pouze hotovost.

S pozdravem:

Tým velvet-smooth.cz Provozovna
info@velvet-smooth.cz
+420 226 254 724
Otevřeno v pracovní dny od 9:00 do 16:00
Bankovní spojení:
2111903578/2700 IBAN: CZ3827000000002111903578 SWIFT/BIC: BACXCZPP
Výdejní místo:
MyPoint, Spálená 1, 602 00 Brno
info@my-point.cz
Otvírací doba: 08:00 - 12:00 12:30 - 16:30"


Produkt

Nefunkční čínský falzifikát, popis výše. Obrázky můžu dodat.


Požadované řešení

Vrácení finančních prostředků v plné výši.

Jestli udají adresu, tak jim pošlu nefunkční šmejd zpět za úhradu poštovného.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2016 10:36, před 9 lety

Pokud byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (přes internet, telefon, atd.), má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží. Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si kupující nemůže zboží vyzkoušet před uzavřením smlouvy. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal. Více informací o odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.

Pokud již uplynula výše uvedená lhůta pro odstoupení bez udání důvodu, je možné odstoupit od smlouvy pro podstatné porušení kupní smlouvy. Prodávající při prodeji zboží odpovídá kupujícímu za jakost při převzetí. Věc musí mít mimo jiné vlastnosti, které si strany ujednaly a musí se hodit k účelu, který prodávající uvádí nebo ke kterému se obvykle používá. Věc musí také odpovídat jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze a vyhovovat požadavkům právních předpisů. Byl-li dodán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku.

Jsou-li při prodeji zboží spotřebitelům nabízeny padělané věci, jedná se o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2016 23:48, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení. Spotřebitelé poškození společností JETSILE CAPITAL s.r.o. mohou také poskytnout výpověď Celnímu úřadu Jihomoravského kraje na telefonním čísle 545 549 859 (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.celnisprava.cz/cz/celni-urad-pro-jihomoravsky-kraj/tiskove-zpravy/2015/Stranky/Celníci-rozprášili-desítky-podvodných-e-shopů.aspx).

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.