Společnost


Deal Extreme Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9091Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2016, před 9 lety

Jaroslav Kabát

Znění stížnosti

Dobrý den,objednal jsem si u společnosti TomTop.cz brýle,ale poněvadž jsem našel na internetu o půlku levnější,poslal jsem prodejci jak sms zprávu,tak e-mail,že objednávku č.110490 ruším.Načež mi přišla odpověď,že i když zboží nebylo zatím vyexpedováno,dopustil jsem se podle § 545 OZ porušení smlouvy a mám jim zaplatit pokutu 500Kč za něco,co vůbec neposlali.Teď už věc došla tak daleko,že mi vyhrožují exekucí a inkasní agenturou a kdoví čím ještě.Žádám Vás tímto o pomoc.Děkuji a přeji hezký den.Jaroslav Kabát.


Produkt

e shopTomTop.cz
Jaurisova 515/4,Praha 4
www.TomTop.cz
tom.top.cz@gmail.com
01940228


Požadované řešení

Chci jenom lidské zacházení a ne demagogické firmy,které požadují podlé vymáhání pohledávek které ani nejsou.Nebudu platit přece pokutu za něco,co není a kde nevznikla žádná újma ani škoda.Chci jen mít klid,už jen proto,že jsem vše ohlásil včas a nemuseli mi tudíž nic posílat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2016 09:57, před 9 lety

Pokud zákazník smlouvu uzavřel jako spotřebitel, potom má právo od ní odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů může však spotřebitel odstoupit od smlouvy ještě před převzetím zboží. Možnost odstoupit od smlouvy je tedy možná i před doručením zboží. Jedná se o bod 40 preambule směrnice č. 2011/83/EU o právech spotřebitelů. Dostupná například zde: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2011:304:0064:0088:cs:PDF

Jednání se má posuzovat podle obsahu. Stornoval-li spotřebitel smlouvu, potom je zřejmé, že se jednalo o odstoupení, na které má dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., nárok.

Pokud bylo odstoupení od kupní smlouvy zasláno ještě před vyexpedováním zboží, nemá spotřebitel povinnost zaslané zboží přebírat. V opačném případě, kdy spotřebitel odstoupení zaslal až po expedici, bude muset zboží převzít a zaslat zpět prodejci na svoje náklady. Ten má povinnost vrátit Vám všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání.

S odstoupením však nelze pojit žádné sankce. Prodejce nemůže po spotřebiteli vyžadovat zaplacení pokuty za přepravu, balné, administrativu či telefonování.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2016 16:31, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.