Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Kupoval jsem si notebook za 32 tisíc od Lenova (Y50-70) na Alze, ale pak jsem si všiml že displej je nerovnoměrně podsvícen a při manipulaci s víkem (otevírání/zavírání) je to ještě horší. Bojím se že jednoho dne praskne nějak displej..Vada jde nejvíce vidět při maximálním jasu a na černém pozadí.
Za tu cenu bych čekal něco kvalitního, i starší lenovo y570 co jsem měl takovou vadu nemělo.. ani žádný z notebooků co doma máme tohle nedělá.
Už dvakrát jsem reklamoval notebook na Alze, po prvé mi Lenovo uznalo vadu a vyměnili mi displej, ale vada přetrvávala a šel jsem notebook reklamovat znovu jenomže mi ji tentokrát zamítli, protože prý se při testování žádná vada neobjevila což mi přijde jako lež, aby to nemuseli dal řešit.
Teď nevím jestli mám notebook reklamovat znovu, protože je možné, že mi ji zase zamítnou ze stejného důvodu, aby nemuseli li nic vyměňovat/opravovat..snad se pletu.
Do této doby jsem byl s Lenovem spokojený ale kvůli tomuhle už nevím, jestli od Lenovo zase něco koupím.
Moc prosím, aby se výrobce/prodejce nějakým způsobem vyjádřil.
Lenovo Y50-70
Výměna zboží / vrácení peněz / oprava
|
Tweet |
Má-li spotřebitel pochyby, že jeho reklamace byla vyřízena řádně, jelikož vada přetrvává, je vhodné výsledek reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena s náležitou péčí, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek, že vada přetrvává i po vyřízení reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Vážený pane Pocare,
omlouvám se za opožděnou reakci. Nezávisle na této Vaší zprávě kolegové z oddělení reklamací již případ tohoto notebooku pro Vás dořešili v rámci reklamace podané 6.1.2016 a to odstoupením od kupní smlouvy. Mrzí mě, že u Vámi zakoupeného notebooku došlo k takové závadě. Věřím, že v budoucnu proběhne vše v pořádku.
Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Hodnocení:
Komentář: Po vyřízení třetí reklamace mi byl na email zaslán dobropis a vše bylo vyřešeno. Alza mě mile překvapila. Děkuji.