Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#9094Uznaná reklamace bez vrácení ostatních výdajů za pojistku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2016, před 9 lety

Jan Šembera

Znění stížnosti

Reklamoval jsem 3 týdny starý telefon, ten nebyl opraven v 30dnech, žádal jsem odstoupení od smlouvy. To bylo umožněno, ale k telefonu jsem měl i pojistku za ca 600 Kč, prodejce v Mladé Boleslavi nabídl, že vrátí peníze pouze za telefon a pojistné propadne tak, jak je uvedeno ve smlouvě


Produkt

Mobilní telefon / Xiaomi Hongmi (Redmi) Note LTE White


Požadované řešení

Vrácení peněz i za pojistku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2016 13:59, před 9 lety

Spotřebitel uzavřel s prodávajícím při jednom jednání kupní smlouvu a pojistnou smlouvu vztahující se k věci, která byla předmětem kupní smlouvy. Z toho je zřejmé, že jsou smlouvy na sobě závislé. Podle § 1727 občanského zákoníku zánik hlavního závazku (v tomto případě kupní smlouvy) bez uspokojení věřitele zrušuje ostatní závislé smlouvy, a to s obdobnými právními účinky.

Při odstoupení od smlouvy se závazek zrušuje od počátku. Zrušením kupní smlouvy byla také zrušena pojistná smlouva a spotřebitel může požadovat vrácení částky, která byla uhrazena na základě pojistné smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2016 15:56, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.