Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den
Referenční číslo: CZ-12-2015-100519438-BE2-DN
zaplatil jsem si 26.11.2015 VIP členství za 149 kč u BE2 ale služba vůbec nefungovala a proto jsem to chtěl asi za 5 dní zrušit , napsal jsem 1.12.2015 výpověď a poslal jsem jí poštou normální cestou bez dodejky , zkoušel jsem to také odeslat faxem ale nešlo to .Tímto jsem bral věc za vyřešenou ale najednou mi přišel email že se mi automaticky prodloužila smlouva a abych zaplatil 2544 nebo bude vymáhání , tak jsem jim napsal výpověď ještě do Emailu ale to také nepomohlo , tak jsem vyhledal kopii kterou jsem posílal poštou a jako přílohu jsem jí poslal na jejich email ,
momentálně čekám na odpověď ale asi nebude dobrá .
chci se zeptat jaká mám práva a jak mám v případě že bude odpověď záporná pokračovat . Nemám o jejich službu zájem protože nefunguje a nechci žádné další prodloužení nefunkční služby .
předem děkuji za pomoc s pozdravem Václav Šulc
jedná se o seznamku ale žádný kontakt na nikoho jsem nedostal i když jsem zaplatil VIP
Žádám o zrušení VIP členství , dále o výmaz mého profilu a smazání veškerých osobních údajů .
|
Tweet |
Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala, popřípadě úmyslně bránila využití některé z uvedených forem ve svých Všeobecných obchodních podmínkách pro písemnou výpověď smluvního vztahu, pokud se k tomu sama svým výslovným prohlášením zavázala.
Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy (nefunkční fax), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Výpověď je tedy nutné společnosti doručit minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl smluvní závazek sjednán. Pokud spotřebitel nesouhlasí s prodloužením původního závazku, musí společnosti doložit, že svou výpověď společnosti adresoval minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl původní závazek sjednán.
Instrukcí, že spotřebitel má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve Všeobecných obchodních podmínkách i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.
Pokud spotřebitel výpověď VIP členství ve stanovené výpovědní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.
Pokud spotřebitel včas některou z výše uvedených forem výpovědi vypověděl prokazatelně členství, je zapotřebí upozornit na tuto skutečnost společnost a doložit podacím lístkem a kopií učiněné výpovědi. Tímto způsobem spotřebitel bude moci prokázat, že službu řádně vypověděl a nemělo by tedy dojít k dalšímu strhávání, resp. k prolongaci smlouvy, protože závazek zanikne uplynutím doby, na kterou byl původně sjednán. Jestliže byla výpověď včas podána prostřednictvím emailu či faxu, je vhodné na to společnost upozornit v případě, že by došlo k prolongaci smlouvy.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
User ID: 3ca12e7365f9ae99326709d4
Dobrý den,
Naše záznamy ukázali, že Váš případ byl zpracován interně cez náš zákaznícky servis: collections@be2.cz
Pokud máte další otázky, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.