Společnost


RWE Distribuční služby, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9097Neochota operátorek na infolince ( pozice zákazník X obchodník jim asi nic neříká)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2016, před 9 lety

Ondrej Cerny

Znění stížnosti

Dobrý večer, dnes ráno okolo 9 hod. jsem volal na Vaši infolinku (840 11 33 55 ) - celkem 2x,, potřeboval jsem vědět v jakém časovém rozmezí mi přijdou vaši technici namontovat plynoměr .... Slečna( Vaše operátorka - pokud jí tak mohu nazvat teda) ... po mne vyžadovala EIC Kod, jelikož to byla i souhra špatných okolností a na Turnovské pobočce firmy ČEZ měli do 10.00 výpadek internetu, tak jsem neměl uplné informace..... Ale o co mi vlastně jde: Vaše první operátorka měla velice arogantní ton hlasu a ochota??snaha najít jiné řešení??? nějaká pokora vůči zákazníkovi??? --- tak TOHLE ta slečna OPRAVDU NEMĚLA,, a že po cca 15-ti minutovém hovoru oznámí, že kouká na prázdný monitor???? --VRCHOL DRZOSTI A NEPROFESIONALITY!!!!!!!!!!!!! --hovor byl samozřejmně sledován z Vaší strany pro skvalitnění služeb............. Druhá paní operátorka měla spoň snahu se snažit nějak něco vyhledat- takže jsme zadávaly moje jméno,bydliště, atd. ,, bydliště majitelů, jejich jména atd... ---- ale na konto této operátorky nemohu říci ani jedno negativní slovo,(profesionalita,vstřícný přístup, vědoma si pozice obchodníka X zákazník) --- Ta byla Super......... Ale prosím ta první slečna, opravdu tuto práci dělat NEMÁ, z jejího tónu hlasu jsem si jí představil jak sedí otrávená po 14 dnech zase v práci, má nohy na stole a u toho si pilníčkem dělá manikůru svých nepracovitých prstíčků a nehtíčků!!!! ... S pozdravem Ondřej Černý ( doufám, že to bude adekvátně posouzeno) ............ PS: pro vaše info.: volal sem dne 4.1.2016 mezi 8.30 až 9.00 -- hovory byly celkem 3 a byli uzkutečněny z tel. č. : 737 563 096 .....,,,ale opravdu první telefonát,spíše ta slečna co se mnou arogantně komunikovala by tam neměla co dělat ( dle mého názoru její chování je adekvátní pro prodavačku ve velkoobchodním řetězci - bude jen cvakat se zbožím přes nějaké čtecí zařízení, nemusí komunikovat, otrávené jsou všichni jako ona, a pak jen znuděně řekne částku.... nedej bože kdybych chtěl platit kreditní kartou, ptže tato slečna by to zařízení neuměla ani obsloužit, ale dali by Vám najevo, že vy jste ten špatný, že nemáte hotovost ale otravujete jí s nějakou kartou --- typická pozice obchodník X zákazník ---- a tato slečna tohle nikdy NEPOCHOPÍ )


Produkt

Info. o časovém harmonogramu o zapojení plynoměru,datum...... + ochota a neochota operátorek


Požadované řešení

Já nechci žádnou slevu, nechci nic zdarma ani nějaký bonus nebo něco tomu podobného.....Jen mi jde o to, že pod pojmem ??infolinka??- sem si vždy představoval, člověka který mi podá vyčerpávající informace ohledně mého problému a bude se snažit najít se mnou společně nejlepší variantu a východisko pro danou situaci .......Ochota, vstřícnost, pokora, a být si vědom toho, že já jsem zákazník a operátor(ka) na druhé straně by si měla uvědomit, že by se mnou měla taky tak adekvátně jednat, podepisují se smlouvy na určité-nemalé sumy a neurčité roky,,, a tyto peníze jsou vlastně pro ně živobytím!!!! PROFESIONALITA - To jí tam opravdu chybělo!!!!!!!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2016 12:06, před 9 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.

Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném chování zaměstnanců k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je nutné se stížnostmi směřujícími pouze na nevhodné chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Společnost RWE Distribuční služby, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel však neprojevila zájem využít službu VašeStížnosti.cz k řešení sporů. Od společnosti jsme obdrželi následující vyjádření:

Veškerými reklamacemi i stížnostmi zákazníků se plně zabýváme, avšak musí být zaslány přímo na nás. Své požadavky mohou zákazníci zasílat emailem nebo takto:

- nonstop Zákaznická linka 840 11 33 55
- Skype http://www.rwe.cz/cs/2467-3011/
- Osobní návštěva Zákaznického centra http://www.rwe.cz/cs/vyhledej-kontaktni-misto/
- Videotelefon http://www.rwe.cz/cs/videotelefon/
- korespondenčně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.