Společnost


Jaromír Končický

Počet nahlášených stížností:39
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#9101Nedodání zboží z důvodu chybného v.s.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2016, před 9 lety

Marie Žaludová Marie

Znění stížnosti

Dobrý den, chápu, že je chyba na mé straně, jelikož jsem zadala špatný var. symbol.při koupi zboží na vašem webu. Snažím se však již několik týdnů dovolat na tel. číslo, které je uvedeno jako info linka k vyřízení reklamace. Bohužel, telefon nikdo nebere nebo je vypnutý, na několik mailů také nikdo neodpověděl. Nakupuji na různých eshopech, ale vždy reagují na telefon i maily. Není to příliš seriozní. Doufám, že konečně bude někdo řešit.
Děkuji za odpověď.


Produkt

Clona do auta ochrana proti oslnění ve dne i v noci


Požadované řešení

Zaslat zboží nebo vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2016 14:36, před 9 lety

Pokud není možné spojit nesprávně označenou platbu s kupní smlouvou, může spotřebitelka požádat prodávajícího o vydání nesprávně uhrazených peněžních prostředků. Obohacený musí plnit ihned po vyzvání. Pokud neplní ani v přiměřené době, ocitá se v prodlení a spotřebitelka po něm může požadovat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Spotřebitelka se zavázala ke splnění závazku z kupní smlouvy. Je tedy povinna zaplatit sjednanou kupní cenu, případně musí závazek zrušit. Dle ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Pokud lze od smlouvy odstoupit po převzetí zboží, není zde dán důvod, aby nemohl být použit výklad a maiore ad minus a umožnit spotřebiteli odstoupení i před jeho převzetím.

Pokud prodávající nereaguje na emailovou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění prostřednictvím provozovatele poštovních služeb. Z důvodu prokazatelnosti je vhodné uchovat dodejku a kopii dopisu. Při využití služeb poštovního provozovatele se zásilka považuje za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2016 16:19, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v soudním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.