Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 17.11.2015 jsem si na internetových stránkách společnosti CZC cz sro objednala Dotykový tablet iGET SMART S72 7" - 8GB + pouzdro s klávesnicí F7B za cenu 1999kč. Po dokončení objednávky mi přišel potvrzující email a vzhledem k tomu, že bylo vše v pořádku neměla jsem co řešit. Dne 23.11.2015 jsem si zásilku převzala a ihned po otevření zjistila, že není kompletní. Scházelo pouzdro s klávesnicí. Ihned jsem volala na zákaznickou linku společnosti, kde mi operátorka nedokázala odpovědět ale slíbila, že mě bude kontaktovat. Vzhledem k tomu, že se nic nedělo, rozhodla jsem se na zákaznickou linku zavolat znovu, abych se dozvěděla jak věc pokračuje. Operátorka opět moc nevěděla nicméně mi přislíbila, že nedodání pouzdra s klávesnicí budou dodatečně doposílat. Když jsem se zeptala, zda to mám napsat písemně bylo mi sděleno, že to není potřeba neboť se nejedná o klasickou reklamaci pouze nedodání zboží a že to stejně dopošlou. Vzhledem k tomu, že zmiňované zboží bylo skladem ale pořád nic nepřicházelo rozhodla jsem se podat stížnost písemně na adrese obchod@czc.cz Odpověď mi přišla po 5ti dnech a to, že jsem si toto zboží v podstatě vymyslela neboť ho společnost takto nabízela až od 1.12.2015. Toto tvrzení ale není pravdivé společnost tablet + dárek pouzdro s klávesnicí nabízela za cenu 2198kč ale to i dříve než jejich zmiňované datum 1.12.2015. Ani se nedivím, že mi bylo odpovězeno chybně neboť po mém telefonátu se vzhled stránek ke zmiňovanému zboží několikrát změnil. Tato nabídka vypadá možná podobně nicméně není stejná. Osobně jsem reagovala na nabídku, ve které se nabízel tablet + pouzdro s klávesnicí za 1999kč a toto zboží bych i ráda obdržela. Nechápu jak je možné, že mi operátorka na zákaznické lince slíbí, že mi zboží dopošle, když to nemá v plánu udělat. Už vůbec se nechci vyjadřovat k tomu, že mi sdělí, že není potřeba podávat reklamaci písemně. Stejně tak nechápu, že mám v poště potvrzující email ze dne 17.12.2015 kde je uvedeno, že jsem objednala tablet + pouzdro s klávesnicí a už vůbec nechápu jak jsem spolu se zbožím mohla dostat fakturu s datem 20.11.2015 na které je v popisu tablet + pouzdro s klávesnicí za cenu 1999,- když dle vyjádření společnosti takto nebyl nabízen. Tablet za cenu 1999kč jsem si mohla objednat u kterékoliv jiné společnosti nicméně jinde nebyla nabídka spolu s pouzdrem a klávesnicí, proto jsem nakoupila tady.
Děkuji za vyřízení.
iGET SMART S72 7" - 8GB + pouzdro s klávesnicí F7B
Reakce obchodu by měla být přinejmenším taková, že dodatečně obdržím pouzdro s klávesnicí k tabletu iGET SMART S72 7" jak jsem si původně objednala.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Vážený paní Čechová,
reaguji na Váš podnět.
Celou věc jsem prověřila, a bohužel došlo k nepochopení při interní komunikaci a věc jsme špatně vyhodnotili. Moc se Vám omlouváme. V případě, že pouzdro bylo v moment objednání v nabídce, navíc ho máte uvedené na faktuře, máte na něj samozřejmě nárok. Jsme připraveni ho okamžitě expedovat bez účtování dopravného, jen mi prosím pro jistotu zašlete na e-mail kucerova@czc.cz dodací adresu.
Děkuji Vám předem za e-mail a za pochopení.
Dagmar Kučerová, CZC.cz
Dobrý den, děkuji za tyto stránky díky nim se mi podařilo věc dotáhnout ke zdárnému konci. Pouzdro s klávesnicí dorazilo téměř obratem a zatím je funkční. Mrzí mě, že veškerá komunikace se společností byla bezvýsledná dokud byla řešena pouze na úrovni zákazník a společnost CZC cz. Dokud jsem nenapsala stížnost na tyto stránky, tak se v podstatě nic nedělo.
Ještě jednou díky a hezký den přeji Všem.