Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
reklamace nebyla uznana klavesnice KB C-TECH SCORPIA, CZ, černá klavesy se na teto herni klavesnici ohoblovaly ze nebyli citelne za 3 mesice to jsem nechal,ale to ze se zaclo sekat w a shift s tim se opravdu hrat neda.
Vyjadreni technika V produktu jsou nalezené stopy tekutiny, oxidace. Zařízení nesplňuje záruční podmínky a předpoklady výrobce Koupil sem komponenty za 25000 a Vam je problem vymenit klavesnici za 650kc.
je to lez a vubec se me nelibi Vas pristup.
KB C-TECH SCORPIA
vymena.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Jiras.
Prosím vás o zaslání čísla faktury nebo reklamačního protokolu, abych mohl vaši stížnost prověřit.
Děkuji.
Michal Stýblo
Dobry den
Zasilam reklamacni protokol.
s pozdravem Martin Jiras
Dobrý den pane Jiras.
Zboží bylo diagnostikováno s servisu našeho dodavatele. Dle jejich vyjádření jsou v klávesnici stopy tekutiny s následovnou oxidací . Zařízení nesplňuje podmínky a předpoklady pro záruční reklamaci.
Pokud s vyjádřením servisu nesouhlasíte, doporučuji si nechat vypracovat znalecký posudek , který tvrzení servisu vyvrátí.
V tomto případě vám bohužel nemohu pomoci, toto poškození nelze uznat jako záruční vadu.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Je to lež vždy se něco vymysli aby se s tím firma nemusela zabývat.
Každému doporučím nekupovat nic u CZC a toto rozšířím po internetu a fecebooku.
Klávesnice byla uplně čistá CZC jsou prolhaný a doufám že na ně brzy dojde.
V Alza jsem nikdy s reklamací problém neměl už NIKDY CZC.
Zoufalci
Dobrý den pane Jiras.
Jak jsem již psal, klávesnice byla diagnostikována v servisu dodavatele a za vyjádřením si stojí. Pokud znalec prokáže opak , rádi vám posudek proplatíme a klávesnici vyměníme nebo vrátíme peníze.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nyní žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.