Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#9107KB C-TECH SCORPIA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2016, před 9 lety

Martin Jiras

Znění stížnosti

reklamace nebyla uznana klavesnice KB C-TECH SCORPIA, CZ, černá klavesy se na teto herni klavesnici ohoblovaly ze nebyli citelne za 3 mesice to jsem nechal,ale to ze se zaclo sekat w a shift s tim se opravdu hrat neda.
Vyjadreni technika V produktu jsou nalezené stopy tekutiny, oxidace. Zařízení nesplňuje záruční podmínky a předpoklady výrobce Koupil sem komponenty za 25000 a Vam je problem vymenit klavesnici za 650kc.

je to lez a vubec se me nelibi Vas pristup.


Produkt

KB C-TECH SCORPIA


Požadované řešení

vymena.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2016 14:32, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.1.2016 15:00, před 9 lety

Dobrý den pane Jiras.

Prosím vás o zaslání čísla faktury nebo reklamačního protokolu, abych mohl vaši stížnost prověřit.

Děkuji.

Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.1.2016 15:15, před 9 lety


Martin Jiras

Dobry den

Zasilam reklamacni protokol.

s pozdravem Martin Jiras

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.1.2016 14:44, před 9 lety

Dobrý den pane Jiras.

Zboží bylo diagnostikováno s servisu našeho dodavatele. Dle jejich vyjádření jsou v klávesnici stopy tekutiny s následovnou oxidací . Zařízení nesplňuje podmínky a předpoklady pro záruční reklamaci.
Pokud s vyjádřením servisu nesouhlasíte, doporučuji si nechat vypracovat znalecký posudek , který tvrzení servisu vyvrátí.

V tomto případě vám bohužel nemohu pomoci, toto poškození nelze uznat jako záruční vadu.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.1.2016 15:31, před 9 lety


Martin Jiras

Je to lež vždy se něco vymysli aby se s tím firma nemusela zabývat.

Každému doporučím nekupovat nic u CZC a toto rozšířím po internetu a fecebooku.

Klávesnice byla uplně čistá CZC jsou prolhaný a doufám že na ně brzy dojde.

V Alza jsem nikdy s reklamací problém neměl už NIKDY CZC.

Zoufalci

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.1.2016 14:33, před 9 lety

Dobrý den pane Jiras.

Jak jsem již psal, klávesnice byla diagnostikována v servisu dodavatele a za vyjádřením si stojí. Pokud znalec prokáže opak , rádi vám posudek proplatíme a klávesnici vyměníme nebo vrátíme peníze.

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2016 11:51, před 9 lety

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nyní žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2016 08:23, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.