Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
DNE 21.12.2015 JSEM POSÍLALA ZÁSILKU DO VLASTÍCH RUK,Č.DR0143151005X,ALE VRÁTILA SE MI ZPÁTKY,ŽE ADRESÁT NEBYL ZASTIŽEN.ADRESÁT VŠAK DOMA BYL,NIKDO NEZAZVONIL A ANI NIKDO NEDAL OZNÁMENÍ DO SCHRÁNKY O ULOŽENÍ ZÁSILKY.PŘÍJEMKYNĚ O ZÁSILCE VĚDĚLA,TAK SI PRO NI ŠLA NA POŠTU PRAHA 81 , ALE TAM JÍ ŘEKLI,ŽE ŽÁDNOU ZÁSILKU NEMÁ!!!!ZÁSILKA BYLA DO VLASTNÍCH RUK!!!PROČ KDYŽ SE NECHTĚLO POŠTĚ ZAZVONIT!!! PROČ NEDAL OZNÁMENÍ DO SCHRÁNKY!!!
V ZÁSILCE BYLY VSTUPENKY DO DIVADLA NA PŘEDSTVENÍ 26.12. V CENĚ 800,-KČ A POŠTOVNÉ STÁLO 105,-KČ!!!!!!!!!!
TÍMTO ŽÁDÁM NEPRODLENĚ NÁHRADU ŠKODY ZA UŠLÉ VSTUPENKY I ZA POŠTOVNÉ.,NEMÍNÍM DOPLÁCET NA LÍNÉHO POŠŤÁKA A NESPOLEHLIVOST ČESKÉ POŠTY!!!!
VSTUPENKY DO DIVADLA NA 26.12.2015 V CENĚ 800,-KČ
PROTOŽE POŠTA NEZAZVONILA NA PŘÍJEMCE ZÁSILKY . KTERÝ NA NI DOMA ČEKAL !!! A ANI SE NENAMÁHALA POŠTA DÁT DO SCHRÁNKY OZNÁMENÍ O OLOŽENÍ ZÁSILKY , POŽADUJI KOMPENZACI ZA VSTUPNÉ I ZA POŠTOVNÉ!!
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.