Počet nahlášených stížností: | 72 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 2 |
Nechapu jednu vec proc uvadite v obchodnim rejstriku firmu Internet-portal s.r.o tel. Kontakt 724 576 233 toto cislo je vedeno na soukromy byt ale ne na vas Schaffer
Zaregistroval jsem v prosinci v 2015 na odkaz flirtkontakt.cz a kliknul jsem na ikonku Webmaster a ze si mohu vydelat par desitek tisic kdyz budu propagovat jejich odkaz ktery mi poslali a kazdy tyden mi chodi provizni tabulka a 4krat po sobe a celkova castka je 39100 CZE a ted mi pisou ze do dnesni dne nic nezaznamenali
|
Tweet |
Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníka. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit. Není-li dluh splněn řádně a včas, ocitá se dlužník v prodlení. Po dlužníkovi, který je v prodlení se splacením peněžitého dluhu, může věřitel, který řádně splnil své smluvní a zákonné povinnosti, požadovat splnění dluhu a nárokovat k němu ještě zaplacení úroku z prodlení. Výše úroku z prodlení se stanoví podle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. (v současnosti 8,05 % p.a.) a počítá se ode dne splatnosti dluhu.
Je vhodné vyzvat dlužníka písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou a uchovat si kopii výzvy) ke splnění dluhu. Pokud by dlužník i přesto nesplnil, je na místě ho vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby k soudu. Ale v případě projednání sporu před soudem má ten, co vyzval protistranu předžalobní výzvou, v případě úspěchu právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním zároveň dlužníka upozorníte, že má možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů.
Dobrý den.
Řešení prvního dotazu je, že v Obchodním rejstříku nemáme nikde telefonický kontakt uveden.
Druhý dotaz, který se týká našeho provizního systému. S panem Schafferem jsme již vše řešili po mailu a myslel jsem, že jsme věc vyřešili. Nicméně přes jeho odkaz přišel jeden registrovaný uživatel. Z toho určitě není možná provize 39100 CZE. Pan Schaffer pochopil špatně provizní tabulku, která mu chodila na mail, kde byly v jednom sloupečku uvedeny návštěvy, kde měl číslo 9, v druhém sloupečku nově registrovaní uživatelé, kde měl uvedeno 0, ve třetím sloupečku počet úspěšných plateb, kde měl také 0 a ve 4. slopečku výši provize, kde měl 0 CZK. Jelikož jsou sloupečky vedle sebe, tak z toho pan Schaffer udělal 9000 CZK, což jsem mu již vysvětloval, že to nepatří k sobě, ale platí jednotlivý slopec a čísla v něm uvedená. Jako důkaz přikládám ještě printscreen z jeho provizního účtu z administrace, kde je statistika za měsíc prosinec.
Doufám, že jsem vše dostatečně vysvětlil a pan Schaffer si již přestane vymýšlet nějaké nereálné výdělky. Jako provizní partner si u nás může samozřejmě každý vydělat a u všech postupujeme podle našich provizních obchodních podmínek a podle zákona, takže jakmile máme někomu vyplatit provizi, tak ji vždy vyplácíme.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost na vývoj případu reagovat, případně jej uzavřít.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.