Společnost


ON-LINE OBCHODY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9113Nedokoncena montaz koberca (zaplatena uplna dodavka)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2016, před 9 lety

Elena Ceccarelli

Znění stížnosti

Dobry den,

v polovici rijna nam bol instalovany koberec v jednej izbe. Pri platbe som bola informovana, ze chyba kusok asi 20cm sokla, ktory do tyzdna dorucia a doinstaluju. So zatupcom firmy som odvtedy v kontakte, stale mi hovori, ze uz to pridu dokoncit, ale po takmer troch mesiacoch od platby k tomu nedoslo.

D pozdravom,
Elena Ceccarelli


Produkt

dodavka koberca


Požadované řešení

dokoncenie montaze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2016 15:21, před 9 lety

Zhotovitel provede dílo s potřebnou péčí v ujednaném čase a obstará vše, co je k provedení díla potřeba. Zjistí-li objednatel, že zhotovitel porušuje svou povinnost, může požadovat, aby zhotovitel zajistil nápravu a prováděl dílo řádným způsobem. Neučiní-li tak zhotovitel ani v přiměřené době, může objednatel odstoupit od smlouvy, vedl-li by postup zhotovitele nepochybně k podstatnému porušení smlouvy (dílo nebylo dokončeno). Dílo je provedeno, je-li dokončeno a předáno. Právo na zaplacení díla vzniká provedení díla. Zhotovitel však může požadovat zálohu.

Bylo-li již dílo předáno a spotřebitelka zjistí, že provedení díla nebylo řádné, má možnost dílo u obchodníka reklamovat. Právo z vadného plnění je možné u zhotovitele uplatnit nejpozději do dvou let od dokončení díla a jeho předání. Spotřebitelka má však povinnost oznámit vytýkané vady neprodleně poté, kdy se o nich dozví. Neučiní-li tak, soud spotřebitelce právo z vadného plnění nepřizná. Proto je vhodné s reklamací neotálet. Vzor pro reklamaci opravy je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3278/reklamace-opravy-a-upravy-veci.

Pokud spotřebitelka uplatní reklamaci, je zhotovitel díla povinen vydat jí potvrzení o tom, kdy ji uplatnila, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitelka požaduje. O reklamaci musí být rozhodnuto ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává přiměřená doba potřebná k posouzení vady. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má možnost od smlouvy odstoupit.

Pokud společnost nepřijme reklamaci, dopouští se správního deliktu, za který ji může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2016 20:06, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.