Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den
Posílám stížnost na internetového prodejce MALL.CZ
Jedná se o objednávku prvotní objednávku ze dne 28.11.2015 "Jednalo se o dárek pod stromeček" č.90318247 (a následně jejich systémem rušené a znovu zadané objednávky 90551165,90872465,90872548- jedná se stále o stejné zboží). Zboží bylo ihned zaplaceno kartou. Přišlo potvrzení, že je zboží skladem a předává se zboží přepravci.
Doručeno mělo být 1.12.2015. Nestalo se.
Kontaktoval jsem jejich VIP zákaznickou linku ve dnech 3,9,11,16,21,30.12.2015 kdy mě ujišťovali, přeobjednavali, rušili, zakládali a slibovali jak vše dodají. 21.12.2015 založili po několikáté novou objednávku 90872548 kdy sdělily , že peníze převedou z původní objednávky na tu novou a mělo by to být do 5-ti dnů a že jsou taky jen lidi. Chápu.
Dnes mi přišel mail:
"Vážený zákazníku, dovolujeme si Vás informovat, že jsme od Vás dosud neobdrželi platbu za zboží z objednávky č. 90872548 ze dne 05.01.2016.
Z tohoto důvodu jsme bohužel nuceni Vaši objednávku stornovat."
To už mě opravdu dorazilo. Znovu jsem volal na VIP MALL a požadoval jsem dodání zboží. Bylo mi řečeno, že to bylo vystornované že to nejde a posílají zpět peníze (prý objednávky do 2000,- hodnoty neřeší).
Dnes už jsem se musel opravdu podívat do Registru ekonomických subjektů v jakém oboru podniká protože Maloobchod prostřednictvím internetu to určitě není.
http://wwwinfo.mfcr.cz/cgi-bin/ares/darv_res.cgi?ico=26204967&jazyk=cz&xml=1
A garance pana generálního Endlera?
Vážení zákazníci,
čas do Vánoc se krátí, ale vy můžete zůstat v klidu. Vaše dárky doručíme včas.
To vám GARANTUJI.
Svou jistotu zakládám na dvou věcech. Za prvé, naše nové distribuční centrum s nejmodernější technologií v Evropě funguje tak, jak má, a nyní zvládneme expedovat desítky tisíc kusů zboží denně. A za druhé... vím, s jakým obrovským nasazením pracují v téhle vrcholné sezóně všech e-shopů světa moji kolegové v MALL.CZ.
Proto se nebojím zavázat, že pokud nestihneme objednané zboží předat dopravci nebo do prodejny do 21. 12., abyste měli vánoční dárky pod stromečkem, dostanete od nás 250 Kč. Podrobnosti najdete zde.
Ale nebojte se, dárky budou včas!
Hezké Vánoce vám za celý MALL.CZ přeje
Vít Endler
Generální ředitel
Vše mohu doložit fakturou,doklady o zaplacení, výpis z účtu, výpis z telefonu.
já chci jen to co jsem si objednal nic víc (1 × Alpina T10 (W14)Black/White/Red 43,0 a 1 × LEGO Classic 10700 Zelená podložka na stavění. Zboží je stále skladem. Zaplaceno mají tak proč nedělají co mají?
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Vážený pane Mašku,
ještě jednou bych se Vám touto cestou ráda omluvila za způsobené komplikace. Dle mých informací byla nová objednávka, kterou jsme telefonicky společně vytvořili, v pořádku doručena. V případě potřeby se na mě, prosím, neváhejte kdykoliv obrátit na overeno@mall.cz.
Děkuji Vám.
Ivana Raimundová
Mall.cz
Obdržel jsem co jsem si objednal. Místo původních 2 dnů jsem čekal na objednávku od 28.11.2015 do 12. ledna 2016.Problém je v jejich systému. Když vše funguje je to v pořádku. Ale jakmile je v něčem problém systém se zhroutí a neumí to zkoordinovat. I když mají od prvopočátku zaplaceno.
Děkuji za dodání zboží
JM
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.