Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Objednávka č. 157 170 530 měla být dodána na pobočku v Ostravě-Střed již 30.12.2015, dodána byla však až 4.1.2016 a navíc nebyl na jednom z telefonů nalepen zakoupený skinzone, tudíž jsem zaplatila celou objednávku, ale telefon jsem nedostala a byl poslán zpět. Momentálně čekám opět na dodání.
Mobilní telefon Samsung Galaxy J5 (SM-J500F) černý (Obj. kód SAMO0124 ), Vlastní styl (SAMO0124) (Obj. kód SL100a )
Protože jsem zboží zaplatila v plné výši, ale polovinu objednávky jsem nedostala, takže ji nemůžu využívat, požaduji slevu.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel možnost požadovat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Vadnou věc je tedy vhodné reklamovat. Pokud spotřebitel uplatnil reklamaci, prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz.
Nebyla-li uplatněna reklamace, ale spotřebitelka se s prodávajícím dohodla na dodání nové věci bez vad, musí prodávající tuto dohodu dodržet a dodat zboží včas. Ze zákona však spotřebitelka právo na slevu nemá, bude záležet, zda takové sleva byla mezi stranami sjednána.
Vážená paní Křížová,
velmi se omlouvám za nedostatek u Vaší objednávky. Zboží jsme odeslali dodavateli této služby a jakmile jej budeme mít zpět s nainstalovaným olepem, ihned jej pro Vás připravíme k vyzvednutí. Zároveň jsem Vám jako omluvu nechala připravit dobropis na celou službu Vlastního stylu. Již nyní jej naleznete u objednávky pod svým přihlášením a odeslala jsem Vám jej také na Vaši emailovou adresu.
Věřím, že se vše podaří co nejrychleji dořešit k Vaší spokojenosti.
Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.