Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#9121Změna potravin

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2016, před 9 lety

Tomáš Bílek

Znění stížnosti

Dobry den
Chtel bych se postezovat na to ze ve Vrchlabskem lidnu byl nedavno zmenen druch chlebu za jiny ktery pri berou vsechny lidli CR a ten podotykam neni tak chutny jako ten predchozi :-( tudiz pokud tam bude ten co tam je tak ja jejn kupovat nebudu (jeste ze se ve Vrchlabi otevrel novej kaufland) a za druhe pokud to takto bude nadale v teto prodejne tak tam stejne zachvilku budou uz je hadry hadry a vic nic kdyz si tak chce clovek koupit zeleninu kolem ktere litaji mouchy a je lechce citit a nikdo se o to nestara :-( ale v sekci hadru sou tri zeny ktery rouvnaj hadry.


Požadované řešení

Me by stacilo vratit predchodi chleb a drobek se starat o jine produkty nez o hadry


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2016 12:51, před 9 lety

Změna sortimentu zboží je výhradně na vůli prodávajícího. Pokud spotřebitelovi tato změna nevyhovuje, musí se obrátit přímo na prodávajícího.

V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitel podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí ovoce a zeleniny, k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.1.2016 17:05, před 9 lety

Vážený pane Bílku,

děkujeme Vám za upozornění na kvalitu ovoce a zeleniny ve vrchlabské prodejně. Čerstvost prodávaného zboží je pro nás prioritou, a proto zajistíme, aby byla zjednána náprava. Co se týče prodávaného chleba, děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velmi cenná.

Věříme, že i přes vzniklou stížnost si k nám cestu opět najdete.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.1.2016 17:59, před 9 lety


Tomáš Bílek

Hodnocení:

Komentář: pevne verim ze se klavita zeleniny a ovoce zlepsi a budu pevne verit ze se vrati nadale puvodni chleb a pokud ano tak se vratim i ja do lidlu