Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobry den
Chtel bych se postezovat na to ze ve Vrchlabskem lidnu byl nedavno zmenen druch chlebu za jiny ktery pri berou vsechny lidli CR a ten podotykam neni tak chutny jako ten predchozi :-( tudiz pokud tam bude ten co tam je tak ja jejn kupovat nebudu (jeste ze se ve Vrchlabi otevrel novej kaufland) a za druhe pokud to takto bude nadale v teto prodejne tak tam stejne zachvilku budou uz je hadry hadry a vic nic kdyz si tak chce clovek koupit zeleninu kolem ktere litaji mouchy a je lechce citit a nikdo se o to nestara :-( ale v sekci hadru sou tri zeny ktery rouvnaj hadry.
Me by stacilo vratit predchodi chleb a drobek se starat o jine produkty nez o hadry
|
Tweet |
Změna sortimentu zboží je výhradně na vůli prodávajícího. Pokud spotřebitelovi tato změna nevyhovuje, musí se obrátit přímo na prodávajícího.
V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitel podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí ovoce a zeleniny, k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz).
Vážený pane Bílku,
děkujeme Vám za upozornění na kvalitu ovoce a zeleniny ve vrchlabské prodejně. Čerstvost prodávaného zboží je pro nás prioritou, a proto zajistíme, aby byla zjednána náprava. Co se týče prodávaného chleba, děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velmi cenná.
Věříme, že i přes vzniklou stížnost si k nám cestu opět najdete.
Hodnocení:
Komentář: pevne verim ze se klavita zeleniny a ovoce zlepsi a budu pevne verit ze se vrati nadale puvodni chleb a pokud ano tak se vratim i ja do lidlu