Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem pobyt v Budapešti, ale když jsem chtěl potvrdit, že pobyt platí, odpověděli mi, že voucher už byl použit, proto jsem nemohl z obavy, že nebudeme ubytováni odcestovat. Chci vrátit částku za pobyt a i nevyužité dálniční poplatky Slovenska a Maďarska. S portálem se nemohu přes mejl ani telefon spojit. Vše jsem jm popsal ve dvou mejlech, ale vůbec žádná reakce. Mejl ve kterém mi Maďarský hotel píše mám k dispozici v maďarštině i angličtině
Inzerovaný pobyt portálem Slevoking Budapešť, hotel Stácio, 26.12. až 28.12.2015
Kompletní vrácení zaplacené částky za pobyt i za dálniční známky, které jsem samozřejmě k takovéto cestě zakopil.
|
Tweet |
Dle čl. 10 odst. 1 Všeobecných obchodních podmínek společnosti TPF group s.r.o. (dále jen „VOP“) má spotřebitel právo na vrácení peněžních prostředků ze strany provozovatele webových stránek www.slevoking.cz , pokud byl dodán vadný kupón a z tohoto důvodu jej nebylo možné uplatnit u poskytovatele služby.
Vadný kupón je nutné reklamovat u provozovatele slevového portálu co možná nejdříve. Nereaguje-li společnost na elektronickou komunikaci, je vhodné podat reklamaci písemně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (nechat si kopii dopisu a dodejku pro případ soudního sporu). Má se za to, že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Od tohoto dne začíná běžet lhůta pro vyřízení reklamace.
Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.