Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#9126Zamítnutí výpovědi

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

29 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2016, před 9 lety

Kateřina Vávrová

Znění stížnosti

Po téměř měsíci řešení reklamace u vodafone, kdy mi účtovali data v USA, které jsem nechtěla jsem se rozhodla od společnosti po více jak 10 letech odejít. To byl konec listopadu...

Byl mi sdělen na lince postup (2mi pracovníky), mailem poslán formulář na výpověď, ten jsem vyplnila dle instrukcí, podepsala a poslala doporučeně do Prahy. Přišlo mi potvrzení výpovědi, volali mi z oddělení, aby mě přesvědčili o setrvání u operátora, já trvala na výpovědi a domluvili jsme se tedy na přijetí výpovědi.

Přišla mi sms s číslem převodu k jinému operátorovi, výpověď nastavena k 5.1.2016 a po měsíci a půl, v den, kdy měla být smlouva ukončena, mi přišla sms, že smlouvu nemohli zpracovat, půl hodiny jsem řešila na lince, co se stalo a prý měla být výpověď podána na čistém papíře a vypsána a ne na formuláři, ale oddělení výpovědí nedává zdůvodnění a nelze se na něj odvolat ani dovolat. Takže mi bylo sděleno, že mám znovu podat výpověď, i když jsem ji řešila s 3mi různými (počítám i pracovníka, který výpověď přijal a na jejímž základě mi volal).

Pokládám to za naprosto nekorektní jednání a umělé prodlužování smluv.

Kateřina Vávrová


Požadované řešení

Okamžité ukončení smlouvy ke dni, ke kterému měla být smlouva ukončena, ať může proběhnout přenos čísla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2016 14:15, před 9 lety

Byla-li výpověď smlouvy o poskytování telekomunikačních služeb potvrzena společností, skončí závazek uplynutím výpovědní doby. Nebyl-li po uplynutí výpovědní doby závazek ukončen, měla by spotřebitelka postup společnosti reklamovat. Společnost má povinnost vyřídit reklamaci do jednoho měsíce od jejího uplatnění. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Zprávu s potvrzením výpovědi je tedy vhodné uchovat pro případné dokazování.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.1.2016 14:33, před 9 lety

Hezký den, paní Vávrová,

mrzí mě, že došlo v průběhu výpovědi k nesrovnalostem.

Pokud nesouhlasíte s naším postupem, můžete samozřejmě podat reklamaci, a to i online přes Reklamační formulář na stránce https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint.

Obecně platí, že výpověď smlouvy přijímáme pouze písemně, nikoliv elektronicky, Nicméně neznám podrobnosti k případu, který popisujete. Když se na nás obrátíte oficiální cestou, určitě vše prověříme.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2016 10:12, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.2.2016 11:07, před 9 lety


Kateřina Vávrová

Hodnocení: