Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Po téměř měsíci řešení reklamace u vodafone, kdy mi účtovali data v USA, které jsem nechtěla jsem se rozhodla od společnosti po více jak 10 letech odejít. To byl konec listopadu...
Byl mi sdělen na lince postup (2mi pracovníky), mailem poslán formulář na výpověď, ten jsem vyplnila dle instrukcí, podepsala a poslala doporučeně do Prahy. Přišlo mi potvrzení výpovědi, volali mi z oddělení, aby mě přesvědčili o setrvání u operátora, já trvala na výpovědi a domluvili jsme se tedy na přijetí výpovědi.
Přišla mi sms s číslem převodu k jinému operátorovi, výpověď nastavena k 5.1.2016 a po měsíci a půl, v den, kdy měla být smlouva ukončena, mi přišla sms, že smlouvu nemohli zpracovat, půl hodiny jsem řešila na lince, co se stalo a prý měla být výpověď podána na čistém papíře a vypsána a ne na formuláři, ale oddělení výpovědí nedává zdůvodnění a nelze se na něj odvolat ani dovolat. Takže mi bylo sděleno, že mám znovu podat výpověď, i když jsem ji řešila s 3mi různými (počítám i pracovníka, který výpověď přijal a na jejímž základě mi volal).
Pokládám to za naprosto nekorektní jednání a umělé prodlužování smluv.
Kateřina Vávrová
Okamžité ukončení smlouvy ke dni, ke kterému měla být smlouva ukončena, ať může proběhnout přenos čísla.
|
Tweet |
Byla-li výpověď smlouvy o poskytování telekomunikačních služeb potvrzena společností, skončí závazek uplynutím výpovědní doby. Nebyl-li po uplynutí výpovědní doby závazek ukončen, měla by spotřebitelka postup společnosti reklamovat. Společnost má povinnost vyřídit reklamaci do jednoho měsíce od jejího uplatnění. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Zprávu s potvrzením výpovědi je tedy vhodné uchovat pro případné dokazování.
Hezký den, paní Vávrová,
mrzí mě, že došlo v průběhu výpovědi k nesrovnalostem.
Pokud nesouhlasíte s naším postupem, můžete samozřejmě podat reklamaci, a to i online přes Reklamační formulář na stránce https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint.
Obecně platí, že výpověď smlouvy přijímáme pouze písemně, nikoliv elektronicky, Nicméně neznám podrobnosti k případu, který popisujete. Když se na nás obrátíte oficiální cestou, určitě vše prověříme.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: