Společnost


UPC Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#9127Nevyplacení zálohy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 hodiny 22 minut

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2016, před 9 lety

Jarmila Kupcová

Znění stížnosti

Moje stížnost byla byla pod číslem 5540.
Do dnešního dne mi nebyla záloha vyplacena a vy jste to uzavřeli. Vše co jste po mne požadovali jsem splnila a Vy jste mě nechali v nevědomosti. Nevím sice kdo Vaši společnost financuje ale pokud Vás platí stát a nepomáháte lidem tak je Vaše činnost zbytečná.
Stále jsem čekala na Vaše sdělění, jak to s mojí stížnosti vypadá, ale kdybych na internetu si to sama nenašla, tak bych se ani nevěděla, že je Vše uzavřeno.
Doklady o zaplacení jsem poslala několikrát a naposledy is dodejkou. Do dnešního dne se neozvalo ani UPC a dodejka nepřišla zpět.


Produkt

stížnos 5540


Požadované řešení

Okamžité vrácení zálohy 1000,-Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2016 17:33, před 9 lety

V daném případě se nejedná o samostatnou stížnost, ale pouze o doplnění případu #5540. Z tohoto důvodu bude toto podání uzavřeno a nebudeme jej zveřejňovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.