Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#9129Odmítání zodpovědnosti, prodlužování reklamace, chybné informování zákazníka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2016, před 9 lety

Miluše Mroczkowska

Znění stížnosti

Před objednávkou jsem si se synem Milan Mroczkowski přečetla parametry na stránkách Mall. Bohužel jsme na nich nenašli všechny specifikace. Stránka Mall.cz nás odkázala na Autorizovaný servis Samsung. Této možnosti jsme využili, důvodem bylo neuvedení všech specifikací na jejich stránkách. Zkontrolovali jsme parametry u výrobce Samsung, tam deklarovali, že je televize vybavena konektorem HDMI verze 2.0. Bohužel pár dní po nákupu jsme zjistili, že televize není vybavena HDMI 2.0 konektorem.
Reklamaci pro nesplnění jakosti při převzetí jsem zaslala 29.12.2015. Bohužel jsme na ni nedostali odpověď ani do 4 pracovních dnů. Po urgencích jsme dostali 6.ledna 2016:
"Vážená paní Mroczkowska,
oslovuji Vás ohledně vyjádření reklamace. Vaší reklamaci jsem prověřovala. Vzhledem ke skutečnosti, že Vám veškeré informace na které se dožadujete reklamace, sdělili pracovníci společnosti Samsung, pak Vám v reklamaci vyhovět nemůžeme. Naše společnost
neručí za informace třetích stran. Na našich webových stránkách jsme měli vše v pořádku. Pokud by jste oslovila naše specialisty obdržela by jste 100% správné informace. K výše uvedeným skutečnostem Vám nemůžeme vyhovět při zpětném odvozu zboží. Pokud Vám výrobek nevyhovuje, máte zákonný nárok nám jej vrátit v rámci 14denní lhůty. Děkuji za pochopení a přeji pěkný den."
Mall mi radí: Pokud Vám výrobek nevyhovuje, máte zákonný nárok nám jej vrátit v rámci 14denní lhůty. I když ví, že to není možné, 14 dnů už dávno uběhlo.
S pozdravem
Miluše Mroczkowska


Produkt

Samsung UE48JU6072, Model code: UE48JU6072UXXH, SN: 0C1D3HGGA00323Y


Požadované řešení

V případě že by nebylo možné dodat novou televizi určený pro český trh bez této vady, tak vzhledem k povaze vady preferuji vrácení kupní ceny bezhotovostním převodem na bankovní účet číslo, které bylo uvedeno v Reklamaci pro nesplnění jakosti při převzetí. Z důvodu této vady, která nevznikla naší vinou, také žádáme o svoz nebo se prosím s námi dohodněte na poštovném, které by jste nám proplatili.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2016 16:53, před 9 lety

Prodávající odpovídá spotřebitelce, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebitelce, že v době, kdy věc převezme, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které spotřebitelka očekávala s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné. V případě, že tomu tak není, jedná se o vadu.

Má-li věc vady, může spotřebitelka žádat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitelka možnost požadovat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a domáhat se vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by tak musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.1.2016 15:33, před 9 lety

Vážená paní Mroczskowska,

dle vyjádření servisu se jednalo prvně o správnou informaci, uvedený televizor specifikace které jste požadovala, má a je vybaven HDMI 2.0. Tato informace Vám zároveň omluvou byla předána včetně servisní dokumentace čipu, který je v TV implementován. Tato dokumentace dle jejich vyjádření jasně dokazuje že TV tímto konektorem vybavena je.

Omlouvám se Vám za zmatečné informace, bohužel jste se nedotazovala přímo u naší společnosti, nemohli jsme Vám proto informaci předat přímo my ještě před vytvořením Vaší objednávky.

Děkuji Vám za pochopení.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2016 17:29, před 9 lety

Od spotřebitelky jsme obdrželi následující vyjádření:

"TV má HDMI2.0 konektory dle společnosti Samsung. Společnost Samsung poslala omluvu za vzniklou situaci a jako omluvu potvrdila certifikátem prodloužení zákonné záruční doby o lhůtu 6 měsíců. Tímto mou stížnost uzavírám."

Na základě výše uvedených informací, které nám spotřebitelka poskytla, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.1.2016 17:30, před 9 lety


Miluše Mroczkowska

Hodnocení: