Počet nahlášených stížností: | 95 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 19.12.2015 jsem učinil objednávku č.995438252 na prostřednictvím webových stránek http://velvet-smooth.cz/ a následně mi do emailové schránky přišlo potvrzení objednávky s následujícím textem:
Potvrzení objednávky č. 995438252
Děkujeme za nákup v obchodě velvet-smooth.cz . Vaši objednávku jsme v pořádku přijali.
Rekapitulace objednávky :
Jméno: ******
Adresa: *****
Telefon:*****
Email: ******
Položky objednávky:
Název Cena Množství Mezisoučet
Velvet Smooth 499 Kč 1 ks 499 Kč
Česká pošta - Bankovní převod 39 Kč 1 ks 39 Kč
Celkem k zaplacení 538 Kč
Způsob dopravy a platby: Česká pošta - Bankovní převod
Poznámka k dopravě: Cenu za zboží zaplaťte na nasledujúci bankovní účet 2111903578/2700 IBAN: CZ3827000000002111903578 SWIFT/BIC: BACXCZPP.
Jako variabilný symbol použijte číslo objednávky: 995438252.
Objednávka bude expedována po připsání platby na náš účet.
Tým velvet-smooth.cz
Provozovna
info@velvet-smooth.cz
+420 226 254 724
Otevřeno v pracovní dny od 9:00 do 16:00
Bankovní spojení:
2111903578/2700 IBAN: CZ3827000000002111903578 SWIFT/BIC: BACXCZPP
Následně jsem 21.12.2015 jsem uhradil převodem z účtu objednané zboží v celkové hodnotě 534 KČ na požadované číslo účtu s variabilním symbolem č.objednávky. Do dnešního dne 6.1.2016 jsem nedostal žádné potvrzení ani telefonicky,ani prostřednictvím emailu o přijetí platby, či expedici mé objednávky. V emailu mě zaráží pravopisné chyby a současně není možné v něm dohledat adresu sídla provozovny společnosti velvet-smooth.cz. Dále výše uvedené webové stránky, kde jsem učinil objednávku jsou nedostupné. Také jsem se pokoušel o získání informace o stavu mé objednávky prostřednictvím emailu na adresu info@velvet-smooth.cz, avšak vždy mi obratem přišlo oznámení, že můj email není možné na tuto adresu doručit. Zároveň na uvedené tel. číslo +420 226 254 724 není možné se dovolat, je zde pouze záznamník.
Velvet Smooth 499 Kč, Česká pošta - Bankovní převod 39 Kč, Celkem 538 Kč
Vzhledem k dalším stížnostem na prodávajícího ohledně nedodaného zboží a padělaného čínského výrobku požaduji vrácení částky 538,- Kč na můj účet dle objednávky č.995438252. V opačném případě budu nucen použít všechny dostupné právní prostředky ke smírnému řešení.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zaplacené zboží, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení. Spotřebitelé poškození společností JETSILE CAPITAL s.r.o. mohou také poskytnout výpověď Celnímu úřadu Jihomoravského kraje na telefonním čísle 545 549 859 (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.celnisprava.cz/cz/celni-urad-pro-jihomoravsky-kraj/tiskove-zpravy/2015/Stranky/Celníci-rozprášili-desítky-podvodných-e-shopů.aspx).
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.