Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, i já jsem se stal obětí zřejmě podvodného jednání firmy Rabator a zmíněný disk na webu BerSlevu zakoupil. Vzhledem k jeho nefunkčnosti jsem ho reklamoval a poslal zpět. Doručen byl dne 6.10.2015, dne 16.11.2015 bylo mailem urgováno řešení. Odpověď dodavatele: Reklamaci jsme přijali. Peníze vám budou vráceny do 14 pracovních dní. Což se nestalo a na další urgence už firma nereaguje.
Flash disk 256 GB
Vrácení kupní ceny ve výši 468 Kč
|
Tweet |
Pokud byla uplatněna reklamace, o které bylo prodávajícím rozhodnuto jako o oprávněné a způsob vyřízení reklamace bylo odstoupení od kupní smlouvy, má spotřebitel právo na vrácení kupní ceny. Odstoupením od smlouvy se totiž závazek ruší od počátku.
Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch na základě právního důvodu, který ale odpadl (odstoupení od smlouvy), jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Spotřebitel by měl společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu. Společnost má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitel má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.
Dobry den.
Je nam lito komplikace, ktere jste registroval po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.
S pozdravem
Berslevu.cz
Tak jsem jim teda poslal další mail, aby si nemohli stěžovat, že na mě nemají kontakt (těch mailů už tam mají několik).
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.