Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#9142Flash disk 256GB, vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 22 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2016, před 9 lety

Mirek Flídr

Znění stížnosti

Dobrý den, i já jsem se stal obětí zřejmě podvodného jednání firmy Rabator a zmíněný disk na webu BerSlevu zakoupil. Vzhledem k jeho nefunkčnosti jsem ho reklamoval a poslal zpět. Doručen byl dne 6.10.2015, dne 16.11.2015 bylo mailem urgováno řešení. Odpověď dodavatele: Reklamaci jsme přijali. Peníze vám budou vráceny do 14 pracovních dní. Což se nestalo a na další urgence už firma nereaguje.


Produkt

Flash disk 256 GB


Požadované řešení

Vrácení kupní ceny ve výši 468 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2016 15:02, před 9 lety

Pokud byla uplatněna reklamace, o které bylo prodávajícím rozhodnuto jako o oprávněné a způsob vyřízení reklamace bylo odstoupení od kupní smlouvy, má spotřebitel právo na vrácení kupní ceny. Odstoupením od smlouvy se totiž závazek ruší od počátku.

Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch na základě právního důvodu, který ale odpadl (odstoupení od smlouvy), jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Spotřebitel by měl společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu. Společnost má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitel má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2016 10:35, před 9 lety

Dobry den.

Je nam lito komplikace, ktere jste registroval po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.

S pozdravem
Berslevu.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.1.2016 20:24, před 9 lety


Mirek Flídr

Tak jsem jim teda poslal další mail, aby si nemohli stěžovat, že na mě nemají kontakt (těch mailů už tam mají několik).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2016 17:08, před 9 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.