Společnost


Jaromír Končický

Počet nahlášených stížností:39
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#9145Nedodané zboží, nezvedání telefonu, žádná reakce na e-mail

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2016, před 9 lety

Otto Sabart

Znění stížnosti

Dobrý den,
jelikož OPAKOVANĚ nereagujete na telefon ani na e-mail, píši Vám tutu stížnost.

Dne 7.12. 2015 jsme si u Vás objednali Mixér na ovoce a zeleninu,

http://www.slevyjakokrava.cz/detail-polozky/mixer-na-ovoce-a-zeleninu-umi-vyslehat-ledovou-kavu-ci-zmrzlinuZmMDNzZTNjODODZG.html

Zboží bylo zaplaceno prostřednictvím PayU (ID transakce: A 3C24 XX631298438XX). Kód přijatého voucheru je: 151207-026282.

Dne 15.12. 2015 nám ale přišel mixér jiný – konkrétně Shake & Take 3. Po telefonu jsme se domluvili, že nám ho obratem vyměníte, když ho zašleme zpět a zašleme Vám číslo podacího lístku. To jsem udělal ihned následující den (16.12. 2015).

Zboží bylo odesláno na adresu: Jaromír Končický, Na Harfě 712/7, Praha Vysočany
Číslo podacího lístku je: DR0185826256X
=> ZBOZI jste PRIJALI

Do dnes (7.1. 2016) nemáme ani mixér, ani vrácené peníze. Proto už od Vás mixér nechceme a CHCEME VRATIT PENÍZE.

Dne 4.1. 2016 jsem Vám doporučeně zaslal odstoupení od kupní smlouvy (podací číslo: RR010638061CZ).


Produkt

http://www.slevyjakokrava.cz/detail-polozky/mixer-na-ovoce-a-zeleninu-umi-vyslehat-ledovou-kavu-ci-zmrzlinuZmMDNzZTNjODODZG.html


Požadované řešení

Chceme vrátit peníze za mixér včetně nákladů na výměnu zboží, tedy:

Mixér – 739 Kč
Náklady na zpětné odeslání balíku – 115 Kč
Celkem: 854 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2016 21:26, před 9 lety

Pokud byla mezi spotřebitelem a prodávajícím sjednána dohoda o dodatečném dodání zboží, měl by obchodník svému závazku dostát. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Nebyl-li termín splnění závazku sjednán, může spotřebitel splnění smlouvy ihned.

Pokud prodávající nesplní svůj závazek ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nevrátí-li podnikatel peněžní prostředky ani poté, co spotřebitel odstoupil od kupní smlouvy, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť obchodník se obohatil na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Je tedy vhodné podnikatele vyzvat k vydání majetkového prospěchu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2016 14:58, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v soudním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.