Společnost


Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9146Pojištění vozidla, kdy pojistná smlouva "zmizí" ze systému

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2016, před 9 lety

Jan Erbrt

Znění stížnosti

Od 30.10.2010 jsem měl vozidlo Nissan Almera pojištěno prostřednictvím PFP s.r.o Liberec u pojišťovny Kooperativa a.s. Pojistné činilo 1.598,- Kč/rok. (Akční cena domluvená na internetu).
První zelená karta přišla se smlouvou, další poštou.
Počátkem roku 2013 jsem zjistil, že pojistná smlouva někde "vypadla" ze systému pojišťovny. Po dohodě s PFP s.r.o jsem k 19.2.2013 pojistnou smlouvu vypověděl a vozidlo pojistil u pojišťovny Slávie.

Více než 2 roky jsem se marně u pojišťovny Kooperativy dožadoval potvrzení o bezeškodním průběhu vozidla v době od 30.10.2010 do 19.2.2013. Potvrzení jsem nedostal a bylo mi sděleno, že pojistná smlouva není pojišťovnou vedena, že jsem provozoval vozidlo bez povinného ručení, tedy nepojištěné.

Na tento postup pojišťovny jsem si stěžoval u České národní banky,
která mi sdělila, že postup pojišťovny je podivný a více to neřešila. (nevím o tom).

Na věci mne překvapuje, že si pojišťovna ponechala uhrazené pojistné (nevím o tom, že by mi něco vrátila)


Produkt

Pojistná smlouva Kooperativa č. 6271474483 (sepsaná PFP s.r.o. Liberec)


Požadované řešení

Vrácení pojistného


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2016 09:26, před 9 lety

Podle § 13 odst. 1 písm. b) zákona o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla je pojišťovna povinna na základě písemné žádosti pojistníka vydat mu ve lhůtě do 15 dnů ode dne jejího doručení potvrzení o době trvání pojištění odpovědnosti a o jeho škodném průběhu.

Pokud pojišťovna tvrdí, že žádnou pojistnou smlouvu neeviduje, může spotřebitel pojišťovnu vyzvat, aby mu vydala to, oč se bez právního důvodu obohatila. Výzvu k vydání bezdůvodného obohacení je nutné odeslat do tří let ode dne, kdy k bezdůvodnému obohacení došlo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2016 19:13, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.