Počet nahlášených stížností: | 14 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes jsem kamaráda poslala na firmu Agip na podábí sazka hry Keno .Dala jsem mu sázenku,los a bohužel neměl dost peněz ,aby toto doplatil.Po té přijel s policisty,že volal Agip,áe nemá dostatečný finanční obnos.Samozřejmě jsem doplatila zbytek a bylo vše v pořádku.Ale stížnost si podávám na to,že tato firma Agip,Vršovická nemá proškolený personál a tvrdí,že ta sázenka se nedá stornovat.Podle mě ano projde jedno,dvě losování výhra i kdyby nebyla tak ještě stejně by mu paní s pánem vraceli,ale sazku jsem vsázela často u vaší sazky,ale jestli to má takhle chodit a nedostatečně prošlolený personál tam bude přestanu úplně mít v sazce důvěru.Toto se stalo okolo 3 hodiny ráno.Děkuji za odpověd,
Neproškolený personál na Agip,Praha 10,Vršovická
Na email renis@seznam.cz
|
Tweet |
Podle Herního plánu číselných loterií a sázkových her Sazka lze zrušit uzavřenou sázku v číselných loteriích Keno pouze na místě, kde byla sázka uzavřena (kde je umístěn terminál nebo pokladna umožňující příjem sázek), a to pouze do ukončení příslušného časového úseku příjmu sázek nebo pokud není zrušení sázek technicky nemožné (např. z důvodu uzavření systému). Keno, se pořádá denně v provozních hodinách systému od 1:15 hod do 24:00 hod. a slosování se uskutečňují obvykle v pětiminutových intervalech.
V daném případě bude tedy záležet na tom, zda byla sázka stornována včas.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.