Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.12.2015 jsem objednal a předem zaplatil zboží, které bylo skladem. 28.12.2015 jsem dostal od dopravce e-mail, že převzal zásilku. Zásilka mi do dnešního dne nebyla doručena. Na základě hodnocení na Heuréce mi bylo od společnosti CZC.cz sděleno, že oni nemůžou nic udělat a mám se na dopravce obrátit sám. Toto jsem udělal, po několikadenním shánění a obvolávání snad všech poboček a překladišť včetně úložen pro nedoručitelné zásilky mi bylo sděleno, že zásilka se ztratila a mám podat reklamaci, ale to můžu pouze s dokladem o odeslání zásilky. Kontaktoval jsem CZC.cz, kde mi slečna na telefonu velice ochotně opět sdělila, že u nich je vše v pořádku, zásilku mi odeslali a teď si ji mám shánět sám. A když jsem chtěl alespoň kopii dokladu o odeslání zásilky, tak to mi bylo velice striktně odmítnuto. Na CZC.cz jsem poslal žádost o zrušení kupní smlouvy z důvodu nedodání zboží, ale společnost nijak nereaguje. Takže v tuto chvíli nemám ani peníze, ani zboží a ze strany CZC.cz je absolutní nezájem tuto situaci jakkoli řešit.
Autonavigace Becker Transit.6 LMU
Vrácení celé zaplacené částky.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Vážený pane Petříku,
je nám líto, že k této situaci vůbec došlo a že máte pocit, že nechceme věc řešit. Problém je v tom, že dle podmínek dopravce můžeme podat reklamaci až po 21 dnech od odeslání, a tato podmínka zatím splněna není. Zároveň Vám nemůžeme dodat podací lístek, protože jednoduše žádný nemáme. Naše společnost denně odešle velké množství zásilek a tak máme pouze jejich soupis.
Vaše odstoupení od smlouvy jsme zpracovali až dnes, a zašleme Vám potvrzením o proplacení částky zpět na Váš účet.
Dagmar Kučerová, CZC.cz
Pokud dostanu peníze zpět v požadované lhůtě, bude vše v pořádku. Vím, že odesílatel nemůže za ztrátu zásilky, tady je chyba na straně dopravce. Ale zároveň se mi nelíbí, že se odesílatel odmítl jakkoli podílet na tom, aby zjistil kde se zásilka nachází. I po mém negativním hodnocení na Heuréce a dále po telefonické stížnosti na CZC.cz mi bylo pokaždé sděleno, že je to nezajímá a mám si zásilku shánět sám. Takto se seriózní obchodník, potažmo internetový obchod prostě nechová.
Stížnost ponecháme přeřazenou na spotřebitele, aby nás mohl případně informovat o změně ve vývoji případu. Bude-li stížnost úspěšně vyřešena, žádáme spotřebitele o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
dnes jsem dostal celou zaplacenou částku zpět na můj účet. Tímto děkuji společnosti CZC.cz za rychlé vyřízení a vrácení peněz bez nějakých zbytečných průtahů.
Pavel Petřík