Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#9149Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2016, před 9 lety

Pavel Petřík

Znění stížnosti

Dne 23.12.2015 jsem objednal a předem zaplatil zboží, které bylo skladem. 28.12.2015 jsem dostal od dopravce e-mail, že převzal zásilku. Zásilka mi do dnešního dne nebyla doručena. Na základě hodnocení na Heuréce mi bylo od společnosti CZC.cz sděleno, že oni nemůžou nic udělat a mám se na dopravce obrátit sám. Toto jsem udělal, po několikadenním shánění a obvolávání snad všech poboček a překladišť včetně úložen pro nedoručitelné zásilky mi bylo sděleno, že zásilka se ztratila a mám podat reklamaci, ale to můžu pouze s dokladem o odeslání zásilky. Kontaktoval jsem CZC.cz, kde mi slečna na telefonu velice ochotně opět sdělila, že u nich je vše v pořádku, zásilku mi odeslali a teď si ji mám shánět sám. A když jsem chtěl alespoň kopii dokladu o odeslání zásilky, tak to mi bylo velice striktně odmítnuto. Na CZC.cz jsem poslal žádost o zrušení kupní smlouvy z důvodu nedodání zboží, ale společnost nijak nereaguje. Takže v tuto chvíli nemám ani peníze, ani zboží a ze strany CZC.cz je absolutní nezájem tuto situaci jakkoli řešit.


Produkt

Autonavigace Becker Transit.6 LMU


Požadované řešení

Vrácení celé zaplacené částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2016 09:42, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.1.2016 10:12, před 9 lety

Vážený pane Petříku,

je nám líto, že k této situaci vůbec došlo a že máte pocit, že nechceme věc řešit. Problém je v tom, že dle podmínek dopravce můžeme podat reklamaci až po 21 dnech od odeslání, a tato podmínka zatím splněna není. Zároveň Vám nemůžeme dodat podací lístek, protože jednoduše žádný nemáme. Naše společnost denně odešle velké množství zásilek a tak máme pouze jejich soupis.

Vaše odstoupení od smlouvy jsme zpracovali až dnes, a zašleme Vám potvrzením o proplacení částky zpět na Váš účet.

Dagmar Kučerová, CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.1.2016 10:25, před 9 lety


Pavel Petřík

Pokud dostanu peníze zpět v požadované lhůtě, bude vše v pořádku. Vím, že odesílatel nemůže za ztrátu zásilky, tady je chyba na straně dopravce. Ale zároveň se mi nelíbí, že se odesílatel odmítl jakkoli podílet na tom, aby zjistil kde se zásilka nachází. I po mém negativním hodnocení na Heuréce a dále po telefonické stížnosti na CZC.cz mi bylo pokaždé sděleno, že je to nezajímá a mám si zásilku shánět sám. Takto se seriózní obchodník, potažmo internetový obchod prostě nechová.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2016 12:01, před 9 lety

Stížnost ponecháme přeřazenou na spotřebitele, aby nás mohl případně informovat o změně ve vývoji případu. Bude-li stížnost úspěšně vyřešena, žádáme spotřebitele o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.1.2016 10:42, před 9 lety


Pavel Petřík

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,

dnes jsem dostal celou zaplacenou částku zpět na můj účet. Tímto děkuji společnosti CZC.cz za rychlé vyřízení a vrácení peněz bez nějakých zbytečných průtahů.

Pavel Petřík