Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9154Nekorektnosť

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2016, před 9 lety

Zuzana Fedorová

Znění stížnosti

Nič som si neobjenávala aj tak poslali balíček a nepraktický ,tovar vraciam späť


Produkt

Diamond Regular 3Pcs ,nohavičky dámske ,ART.NO 1012,nevyužitelne ani sa neopýtali či môžu poslať niečo ani nič nepraktické a nekorektné jednanie


Požadované řešení

Moju sťažnosť by som riešila vrátením tovaru nerozbaleného samozrejme na adresu dodávateľa a zrušením akýchkoľvek dalších objednávok na moju adresu za porozumenie vopred podakujem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2016 14:38, před 9 lety

Pokud bylo dodáno nevyžádané zboží, spotřebitelka nemusí nic platit, ani zboží vracet. Mohlo se však stát, že se spotřebitelka přijetím první objednávky na základě proběhlého telefonického hovoru se zástupcem společnosti zavázala k dalšímu odebírání zboží. Byla-li sjednána smlouva o koupi zboží (mohla být sjednána i telefonicky a to tak, že spotřebitelka po telefonu souhlasila se zasláním vzorku zdarma, společnost si hovor nahrává), měla by spotřebitelka od smlouvy odstoupit.

Jelikož se jedná o smluvní vztah uzavřený distančním způsobem, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit do 14 dní od převzetí zboží. V případě, že nebyla o právu na odstoupení poučena, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží.

Spotřebitelce doporučujeme zaslat písemné odstoupení od smlouvy na pravidelné zasílání zboží (zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2, a nechat si kopii odstoupení od smlouvy i dodejku pro účely případného soudního sporu) a žádat vrácení nákladů na dodání.

Spotřebitelce rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2016 18:53, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.