Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#9155Neuznaný nárok za poškozené oblečení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2016, před 9 lety

Marek Tomka

Znění stížnosti

Zakoupil jsem v prodejně Lidl v Horních Počernicích na Praze 9 v rámci nákupu přípravek Domestos.
Zboží jsem koupil a uložil do vozu, aniž bych si všiml nějakého poškození.
Při vykládce z vozu jsem měl v jedné ruce tašku s potravinami a do druhé ruky jsem vzal Domestos. (běžně nosím chemii zvlášť, aby nepřišla do kontaktu s potravinami )
Ušel jsem asi 10kroků, když jsem si všiml, že po mě teče obsah Domestosu.
Oblečení jsem ihned sundal a okamžitě propláchl vodou a následně vypral v pračce, přestože přípravek působil na oblečení měně než 5minut došlo k jeho poškození – je na vyhození.
Později když jsem začal zkoumat lahev od přípravku Domestos zjistil jsem, že je proříznutý.
Z oddělení reklamací jsem dostal odpověď ve stylu, že jsem si vše vymyslel a že mi můj nárok nemůžou uznat, že jsem ho hned nehlásil, přestože jsem řešil přes info linku ještě týž den.


Produkt

Proříznutý přípravek Domestos ( poškozený obal )


Požadované řešení

Náhrada vzniklé škody 2650Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2016 14:28, před 9 lety

Obchodník odpovídá za škodu, která vznikla v souvislosti s jeho provozní činností. Škoda musí být způsobena vlastní provozní činností, věcí při ní použitou nebo vlivem činnosti na okolí. Pokud tedy spotřebitel prokáže, že mu vznikla újma a tato újma byla zapříčiněna například nevhodným skladováním zboží v provozovně obchodníka, může se domáhat náhrady škody.

Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2016 11:31, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.