Počet nahlášených stížností: | 39 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pane Končický.
Dne 4.12.2015 jsem Vám odeslal balíček, ve kterém byla bruska na nohy zakoupená ve Vašem obchodě a kterou jsem použil 2x a pak přestala pracovat. Kotouč se točí, ale při broušení se zastavuje a něco tam chrčí a zastavuje se. Tuto brusku jsem Vám zaslal v balíčku, který mě přišel zpět s tím, že jste si jej vůbec nevyzvedl. Upozorňuji Vás, že pokud nebude má reklamace vyřízena do 14 dnů, tak na Vás podám trestní oznámení a vše oznámím na ČOI , aby byl s Vámi sjednán pořádek. Při internetovém nákupu bylo č. faktury FAV-2015-005332 a č. objednávky 9824. Datum vyskladnění je uvedeno 24. 09. 2015. I když se jedná celkem o nevelkou částku, tak v žádném případě neustoupím od potrestání Vašeho nečestného jednání se svými důvěřivými zákazníky. Chtěl jsem po Vás přístroj vyměnit, opravit, nebo zaslat částku 592,- což je částka ceny brusky+ cena poštovného, které jsem zaplatil na poště, při odesílání vadné brusky do Prahy na Vaši adresu. Již jsem Vám také mimo toho poslal dva e-maily (třetí mezi svátky jsem asi nedopatřením špatně odeslal), na které jste nebyl ani tak charakterní, abyste odpověděl. Asi jste zrovna ten, který špiní jméno internetovým obchodům. Po přečtení referencí na Vaši činnost se Vašemu jednání ani nedivím, ale jako důchodce si nemohu dovolit vyhazovat peníze jen tak. Výše uvedenou částku ještě můžete zaslat na moji adresu
Přístroj vyměnit, opravit, nebo zaslat zpět peníze. Tento e-mail jsem již zaslal nejméně pěti firmám, spolupracujících s panem Končickým. Firmy se mě ozvaly, ale pan Končický doposud ne.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel možnost požadovat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Vadnou věc je vhodné reklamovat. Spotřebitel může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Pokud bude zboží k reklamaci zasláno s využitím provozovatele poštovních služeb, platí vyvratitelná právní domněnka, že zásilka došla druhé straně třetí pracovní den po odeslání. Tento den bude považován za den, kdy byla reklamace uplatněna. Rozhodující bude prokázat, že zboží bylo k reklamaci opravdu odesláno. Prodávající má na vyřízení reklamace 30 dnů. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od kupní smlouvy odstoupit.
Pokud podnikatel nepřijme reklamaci, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.