Společnost


MONTANA JOY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9160Reklamace pobytu - Štěnice na pokoji

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2016, před 9 lety

Alena Bejblová

Znění stížnosti

Již od 1.11.2015 řeším reklamaci pobytu v hotelu Bílý Hořec v Harrachově. Poslední noc našeho třídenního pobytu jsem zjistila, že máme na pokoji štěnice. Ihned jsem to řešila s recepční hotelu. Ta mi napsala na arch papíru, že jsem si stěžovala na hmyz na pokoji a že mě bude kontaktovat paní provozní.
Po příjezdu domů jsem sepsala oficiální stížnost mailem paní provozní. Ta se mi po 14 dnech ozvala, potvrdila návštěvu odborníka a potvrdila výskyt štěnic. Požadovala jsem zprávu, ale nic jsem neobdržela. Poté byla má reklamace předána majiteli hotelu panu Chudobovi. Na maily reaguje jednou za uherský rok, koncem prosince předal věc asistentce k dovyřízení. Ta také komunikuje sporadicky, slibuje vyřízení, ale nic se neděje. Požadovala jsem vrácení částky za pobyt = 4000,-Kč, nic víc. Co mám dělat dál???


Produkt

wellness pobyt 28.10.-1.11.2015


Požadované řešení

Vrácení částky za pobyt = 4000 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2016 11:36, před 9 lety

Pokud nebyla služba dodána ve sjednané jakosti, může spotřebitelka službu reklamovat. Obchodník je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Obchodník je povinen spotřebitelce vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitelka právo uplatnila, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitelka požaduje.

Obchodník nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má možnost od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Pokud společnost nepřijme reklamaci, dopouští se správního deliktu, za který ji může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2016 15:27, před 9 lety

Od spotřebitelky jsme obdrželi následující vyjádřeni:

"reklamace byla konečně vyřízena"

Na základě této informace stížnost uzavíráme, neboť bylo ve sporu dosaženo dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.