Společnost


JETSILE CAPITAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:95
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9165Odeslané zboží k reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2016, před 9 lety

Zdeněk Matějovský

Znění stížnosti

Dne l.12.2015 jsem obdržel na dobírku Swivel Sveeper Měl jsem ho jako dárek
k vánocům když jsem o chtěl použít na běžel asi 5 minut a dost.Fakturu mám
od Jetsile capital s.r.oBrno 2 Botaniká 606/24 a tam mi doporučily aby jsem
zboží odeslal do Internetového obchodu,přízová 1 Brno tak jsem tam zboží
odeslal 27.12.2 2015 a do dneška nevím jestli jim vůbec došlo a jestli mi
zboží vymění a nebo co se bude dít dál.Poslal jsem zároven dopis a kopii
faktůry.Jejich internetová adresa nikde není a ani jejich telefon.Nakupuji
hodně na internetu ale toto se mi ještě nestalo.


Produkt

Jedná se o eletrický smeták Swivel Sweeper G 6


Požadované řešení

Zaslání nového zboží a nebo vracení peněz,zboží stálo 449 kč + pojištění 15 kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2016 12:03, před 9 lety

Společnost ve svých obchodních podmínkách uvádí, že reklamaci je možné uplatnit zasláním výrobku přímo prodávajícímu na adresu JETSILE Capital s.r.o., Přízova 1, 602 00 Brno (obzvláště byla-li tato adresa přímo sdělena prodejcem zboží pro účely uplatňování reklamací). Pokud zásilka s reklamací byla převzata (informaci o převzetí lze zjistit na stránkách přepravce, pokud byla odeslána alespoň doporučeně), a dosud společnost nijak nereagovala, měl by se spotřebitel nejprve kontaktovat prodávajícího a informovat se u něj, z jakého důvodu se tak stalo.

Nereaguje-li prodávající na spotřebitelovi dotazy ohledně uplatnění reklamace, je možné od smlouvy odstoupit, neboť právo z vady výrobku nemohlo být uplatněno a byla tím tak podstatně porušeny právo a povinnosti z kupní smlouvy.

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. 30 ti denní lhůta se vztahuje též na povinnost prodejce informovat kupujícího o vyřízení reklamace. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku.

Pokud podnikatel prokazatelně nevyřídil uplatněnou reklamaci v zákonem stanovené lhůtě 30 dnů ode dne uplatnění, porušil svým jednáním zákon o ochraně spotřebitele. Spotřebitel může v takovém případě podat podnět příslušnému dozorovému orgánu České obchodní inspekci, která je oprávněna za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.

Prodávající má povinnost přijmout reklamaci (ať už osobně nebo prostřednictvím určeného servisu). Pokud tak neučiní, může mu být uložena Českou obchodní inspekcí pokuta za správní delikt a to až do výše 3 000 000,- Kč. Je-li spotřebitel přesvědčený, že prodávající porušil své zákonné povinnosti, může podat podnět České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2016 18:51, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.