Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že s CZC nelze navázat jakoukoliv jinou komunikaci, nezbývá mi než se obrátit na dtest. Dne 8.12. jsme učinili objednávku, kterou tvořil pouze jeden produkt (skladem s dodáním do druhého dne) a jako způsob dodání jsme zvolili osobní odběr na pobočce. Za pár dní nám přišla zpráva, že dodání bude mít pár dní zdržení. Dobře. Čekali jsme tedy týden, ale jelikož šlo o vánoční dárek a Vánoce se blížily, psali jsme CZC, za jak dlouho bude tedy zboží doručeno. Náš dotaz zůstal nezodpovězen, tak jsme usoudili, že zboží zřejmě včas nedoručí a prostřednictvím jejich webové formuláře jsme dne 16.12 objednávku stornovali z důvodu nedodání zboží a objednali jsme jinde. Pár minut na to, přišla zpráva, že je možné si zboží na pobočce vyzvednout. Jelikož jsme však už objednávku stornovali a měli objednáno jinde, zboží jsme nepřevzali. Dne 19.12. přišel email od CZC:
omlouváme se za pozdní odpověď, na Vaši zprávu jsme nebyli schopni reagovat dříve vzhledem k množství přijatých e-mailů.
Vaše objednávka již byla odeslána na zvolenou pobočku, nemůžeme Váš požadavek zpracovat. Pokud si ji nepřevezmete, stornujeme ji, jakmile se nám vrátí zpět.
Nevím, proč bychom měli čekat, až si obchodník zboží převeze na sklad, když jsme jej ani nepřevzali a tudíž nemohlo dojít k žádnému poškození či jiné ztrátě na ceně? Na Nový rok jsme CZC poslali email, ve kterém připomněli svou žádost o vrácení peněz, jelikož již uplynulo 14 dní od podání storna. CZC nereagovalo. Další email s urgencí jsme poslali 6.1. Opět bez reakce. CZC bohužel vůbec nereaguje na emaily a telefon je stále obsazený.
XBOX hra Need for Speed Most Wanted 2
Vrácení zaplacené částky na účet
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Vážená paní Wolfová,
omlouváme se Vám za zdržení, bohužel nejsme nyní schopni zpracovávat zaslané požadavky včas. Peníze budou na Váš účet odeslány v pondělí.
Děkujeme Vám za pochopení.
Dagmar Kučerová, CZC.cz
Dobrý den,
pár hodin po uveřejnění zde, nám CZC napsalo email. V něm byl přiložen dobropis, který bylo třeba vyplnit a buď odnést na pobočku, nebo poslat zpět mailem. Vybrali jsme si tedy odevzdání dobropisu na liberecké pobočce, abychom rovnou dostali peníze v hotovosti a nemuseli opět čekat na vyplacení peněz. Bohužel na poobčce nám sdělili, že jsou pouze CZC Partners a dobropis tudíž neproplácejí. Na otázku, jak má člověk poznat, že zrovna tohle je pobočka CZC Partners, když to není uvedeno ani na webových stránkách ani na prodejně, se nám prodavačka omluvila a řekla, že se to pozná pouze tak, že se zákazník zeptá na pobočce. To si už člověk vážně připadá jak v říši divů. Nakonec jsme tedy dobropis oskenovali a ještě v pátek odpoledne odeslali do CZC. I přes příslib, že peníze budou v pondělí odeslány, do dnešního dne jsme žádné neobdrželi.
K. Wolfová
Nevrátí-li společnost peníze včas, ocitá se v prodlení. Po dlužníkovi, který je v prodlení se splácením peněžitého dluhu, může spotřebitel požadovat i zaplacení úroku z prodlení.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Dobrý den,
platební příkaz, který jsme zadávali se nám bohužel vrátil zpět, platba byla zadána dnes znovu. Ještě jednou se moc omlouváme.
Dagmar Kučerová, CZC.cz
Hodnocení:
Komentář: Po měsíci konečně dorazily vrácené peníze. Moc děkuji dtestu za tento projekt, skrz který se celá záležitost konečně vyřešila.