Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#9177Nedodání zboží - flash disk 256 GB

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 21 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2016, před 9 lety

Jirka Říha

Znění stížnosti

Objednal jsem si flash disk 256 GB, zaplatil 26.10.2015 částku 468,- Kč.
Obdržel jsem potvrzovací email:

Dobrý den
Děkujeme za váš nákup. Níže naleznete shrnutí vaší objednávky číslo 9902011474.

256 GB USB flash disk OTG – černá
Byl Vám vygenerován voucher s kódem 2010168 / 5770 - tento kód uplatníte při využití zakoupené služby. Vouchery k tisku můžete nalézt také zde nebo po přihlášení do uživatelské sekce.

V případě jakýchkoliv problémů se stažením voucheru nebo s jeho uplatněním, nás neváhejte kontaktovat na emailu podpora@berslevu.cz nebo na telefonním čísle +420 774 728 578.

Děkujeme za využití našich služeb.
S přáním hezkého dne BerSlevu tým
podpora@berslevu.cz
Tel.: 774 728 578

Pltnost voucheru byla do 3.12.2015.

Po objednání se nic nedělo, proto jsem začal s posíláním dotazů na dostupnost a termín dodání objednaného zboží.
Po několika urgencích jsem obdržel toto vyjádření:

Klára Nováková (BerSlevu.cz)
1. 12. 10:25
Dobrý den,
velice si vážíme Vašeho nákupu na berslevu.cz a je nám velmi líto, že nebylo možné využít slevu v rozsahu, jaký byl ve Vašich představách při jejím nákupu.
Peníze za objednávku Vám vrátíme zpět co nejdříve stejným způsobem, jakým byla objednávka uhrazena.
Děkujeme za pochopení
S přáním hezkého dne a příjemných zážitků s berslevu.cz
S pozdravem
Váš tým zákaznické podpory BerSlevu.cz
tel.: 774 728 578, e-mail: podpora@rabator.com

Od té doby se však nic nezměnilo, peníze samozřejmě na mém účtu vráceny nejsou.
Pokoušel jsem se firmu kontaktovat telefonicky, ovšem uvedené tel. číslo neexistuje!


Produkt

256 GB USB flash disk OTG – černá barva


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet, ze kterého byla platba provedena.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2016 10:01, před 9 lety

V případě, že smluvní strany se vzájemně prokazatelně dohodly na zrušení smlouvy a vrácení zaplacených peněz, uplatní se obecná úprava odstoupení od smlouvy dle § 2001 a následující. Platí, že smlouva se ruší od počátku a strany zrušené smlouvy si mají vrátit, co si navzájem plnily dle pravidel o vydání bezdůvodného obohacení (§ 2993).

Občanský zákoník stanoví, že se tak musí stát bez zbytečného odkladu, ale konkrétní lhůtu neupravuje a ani se jednotně upravit nedá. Není-li lhůta stanovena, je nutné podnikatele k vrácení vyzvat a určit mu přiměřenou lhůtu, termín, do kdy má plnění vrátit. Nedodrží-li jej, bude mít spotřebitel vedle práva na vrácení kupní ceny i právo na zákonný úrok z prodlení.

Výzvu s uplatněním práva na vydání neoprávněně získané hodnoty je nutné adresovat a doručit tomu, kdo ji získal a drží. Písemná podoba není povinná, ale pro lepší důkazní pozici ji doporučujeme, nejlépe doporučeně s dodejkou. Výzva v tomto případě sehrává dvojí roli. Jednak plní funkci oznámení, že k obohacení na úkor jiného došlo a dále v souladu se zákonem určí splatnost, tj. okamžik, kdy se může spotřebitel svého nároku domáhat u soudu.

Nereaguje-li podnikatel na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, popř. předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2016 10:34, před 9 lety

Dobry den.

Je nam lito komplikace, ktere jste registroval po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.

S pozdravem
Berslevu.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.2.2016 14:57, před 9 lety


Jirka Říha

Na základě reakce společnosti jsem odeslal email s kontaktními údaji (přesně tak, jak požadují ve svém vyjádření).
Nic se ovšem neděje a nadále dělají "mrtvého brouka".

Jsem odhodlán podat trestní oznámení pro podvod.

S pozdravem

Jiří Říha

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2016 15:19, před 9 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2016 17:11, před 9 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.