Počet nahlášených stížností: | 95 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mám stejný problém s objednáním zboží, které je specifikované viz. níže.
Zboží dodáno nebylo, prodejce nekomunikuje a zrušil všechny informační linky. Toto je podvodné jednání, které vyžaduje zásah kompetentních orgánů.
Potvrzení objednávky č. 995435851
Děkujeme za nákup v obchodě velvet-smooth.cz . Vaši objednávku jsme v pořádku přijali.
Rekapitulace objednávky :
Jméno: xxxxxxx
Adresa: xxxxxxx
Telefon:xxxxxxx
Email: xxxxxxx
Položky objednávky:
Název Cena Množství Mezisoučet
Velvet Smooth 499 Kč 1 ks 499 Kč
Velvet Smooth - náhradní hlavice 2ks 199 Kč 1 ks 199 Kč
Česká pošta - Bankovní převod 39 Kč 1 ks 39 Kč
Připojištění zásilky: 15 Kč 1 ks 15 Kč
Celkem k zaplacení 752 Kč
Způsob dopravy a platby: Česká pošta - Bankovní převod
Poznámka k dopravě: Cenu za zboží zaplaťte na nasledujúci bankovní účet 2111903578/2700 IBAN: CZ3827000000002111903578 SWIFT/BIC: BACXCZPP.
Jako variabilný symbol použijte číslo objednávky: 995435851.
Objednávka bude expedována po připsání platby na náš účet.
S pozdravem:
Tým velvet-smooth.cz
info@velvet-smooth.cz
+420 226 254 724
Otevřeno v pracovní dny od 9:00 do 16:00
Bankovní spojení:
2111903578/2700 IBAN: CZ3827000000002111903578 SWIFT/BIC: BACXCZPP
Velvet Smooth 499 Kč, Velvet Smooth - náhradní hlavice 2ks
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zaplacené zboží, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.