Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#9189Nedodání zboží + nevrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2016, před 9 lety

Marek Zdražil

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 7.12.2015 jsem uskutečnil objednávku v hodnotě cca 1000kč, kterou jsem zaplatil online kartou. Přepravu zajišťovala Česká pošta, která část zásilky ztratila. Dne 21.12.2015 jsem obchod emailem kontaktoval s žádostí o vrácení peněz, bylo mi přislíbeno vrácení peněz po navrácení zásilky. Dle informací od České pošty byla zásilka vrácena 28.12.2015. Telefonicky jsem dvakrát kontaktoval reklamační oddělení a to dne 30.12.2015 a 5.1.2016. Do dnešního dne, tj. 9.1.2016 není vyřešeno.


Požadované řešení

Navrácení peněz na účet + finanční kompenzace za prodlení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2016 11:44, před 9 lety

Pokud se společnost dohodla se spotřebitelem na vrácení zaplacené finanční částky za zboží po jeho obdržení od přepravce zpět, uplatní se obecná úprava odstoupení od smlouvy dle § 2001 a následující. Platí, že smlouva se ruší od počátku a strany zrušené smlouvy si mají vrátit, co si navzájem plnily dle pravidel o vydání bezdůvodného obohacení (§ 2993).

Občanský zákoník stanoví, že se tak musí stát bez zbytečného odkladu, ale konkrétní lhůtu neupravuje a ani se jednotně upravit nedá. Není-li lhůta stanovena, je nutné podnikatele k vrácení vyzvat a určit mu přiměřenou lhůtu, termín, do kdy má plnění vrátit. Nedodrží-li jej, bude mít spotřebitel vedle práva na vrácení kupní ceny i právo na zákonný úrok z prodlení.

Výzvu s uplatněním práva na vydání neoprávněně získané hodnoty je nutné adresovat a doručit tomu, kdo ji získal a drží. Písemná podoba není povinná, ale pro lepší důkazní pozici ji doporučujeme, nejlépe doporučeně s dodejkou. Výzva v tomto případě sehrává dvojí roli. Jednak plní funkci oznámení, že k obohacení na úkor jiného došlo a dále v souladu se zákonem určí splatnost, tj. okamžik, kdy se může spotřebitel svého nároku domáhat u soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.1.2016 16:29, před 9 lety

Vážený pane Zdražile,

platba byla vrácena včera zpět na Vaši kartu, prosím o strpení, v nejbližších dnech byste je měl určitě evidovat na svém účtu.

Moc se Vám za způsobené komplikace omlouvám, prosím, kdykoliv se na nás neváhejte obrátit na overeno@mall.cz.

Děkuji Vám za pochopení.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.2.2016 13:27, před 9 lety


Marek Zdražil

Hodnocení: