Společnost


Calzature di Lusso s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#9192Neuznaná reklamace kabelky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2016, před 9 lety

Martina Kuštová

Znění stížnosti

- kabelka v hodnotě 1.490,- zakoupena 8.10.2015 OC Letňany
- 1.reklamce 25.11.2015 - kabelka se začala loupat na bočních stěnách
- vyřízení 19. 12. 2015: sdělení prodavačky - loupe se vrchní vrstva, není důvod k reklamaci
- 2. reklamace 19.12.2015 - nesouhlas s tímto vyřízením, vada je zjevná a bude se rozšiřovat
- vyřízení 9.1.2016: sdělení prodavačky - jedná se i mechanické poškození, není důvod k reklamaci
- 3. reklamace 9.1.2016: loupající vrstva oloupána prodávajícím, nesplněna jakost zboží, není zachována vlastnost zboží, dá se předvídat další oloupání vrchní vrstvy, ze strany prodávají upozornění "stejně máte smůlu"


Produkt

kabelka 1490 - X1714 1490 - šedočerný vzor


Požadované řešení

Vzhledem k vadě, která se vyskytla již po 1 měsíci od zakoupení výrobku, lze předpokládat, že se stejný problém může objevit na jiném místě později, je tedy neodstranitelná. Nebyla v žádném případě způsobena z mé strany. Kdybych věděla, že užitnost kabelky je 1 měsíc, nikdy bych si ji nezakoupila. Požaduji vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2016 11:26, před 9 lety

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě.

Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením soudního sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2016 19:05, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.