Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#9194Nevrácená platba

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

17 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2016, před 9 lety

Luděk Kadák

Znění stížnosti

Objednávka obchodem jednostranně zrušená, bez avíza, po kontrole webu a dotazu mají prý nějaký chaos na skladě. Peníze dodnes nezaslány zpět i přes telefonickou a mailovou urgenci, vymlouvají se na účetní oddělení atd. V přehledu objednávky uvedena nepravdivá informace, že zboží bylo expedováno a nevyzvednuto od přepravce.
OBJEDNÁVKA Č. 90550285, placeno elektronicky kartou hned při objednávce dne 9.12.


Produkt

Zboží Chicco Oasys 2-3 FixPlus 2015 v ceně 3199,- Kč


Požadované řešení

Vrácení peněz vč. úroků


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2016 12:50, před 9 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.

To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Občanský zákoník říká, že návrh dodat zboží nebo poskytnout službu za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit. V takovém případě, by však podnikatel neměl objednávku přijmout, potvrdit a inkasovat za ní peníze. Vynaložené prostředky je tak možné po podnikateli vymáhat jako bezdůvodné obohacení.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.1.2016 16:21, před 9 lety

Vážený pane Kadáku,

omlouvám se za prodlení, ke kterému došlo. Dle informací již byly peníze vráceny, mohu Vás požádat o kontrolu účtu? V případě, že platbu stále neevidujete, mě prosím kontaktujte na overeno@mall.cz, vyžádám si od kolegů z finančního oddělení výpis.

Děkuji Vám za trpělivost a ještě jednou se moc omlouvám za způsobené potíže.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.1.2016 17:04, před 9 lety


Luděk Kadák

Dobrý den,

ano, peníze už přišly, vaši omluvu jsem zaznamenal, nicméně za měsíční protiprávní zadržování peněz mi to přijde poměrně neadekvátní. Jak už jsemnpsal, kvůli nepořádku ve skladě byla ZAPLACENÁ A POTVRZENÁ objednávka z vaší strany zrušena a ani mi to nebylo oznámeno.

Luděk Kadák

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2016 09:57, před 9 lety

Pokud společnost nevrátila peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou jí spotřebitel stanovil, zadržovala tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2016 15:50, před 9 lety

Vážený pane Kadáku,

zaslala jsem Vám emailem návrh řešení a budu čekat na Vaši reakci.

Děkuji Vám a ještě jednou se omlouvám za potíže.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.1.2016 08:55, před 9 lety


Luděk Kadák

Hodnocení:

Komentář: Vstřícnost subjektu hodnotím jako "NESPOKOJEN", protože jsem se nedozvěděl kdo udělal chybu, kdo je jeho nadřízený, jak se to bude interně řešit, co se udělá jako preventivní opatření do budoucna, řešitel se mnou řešil z obecné mailové adresy bez uvedení telefonního čísla.
Jsme lidé a děláme chyby, ale tohle nebyla chyba jednoho člověka, ale mnoha pracovníků po sobě a také celého systému, kdy k odpovědným pracovníkům se člověk nemá šanci dostat přes bariéru telefonních operátorek; tito lidé neposkytují zákazníkovi ani mailovou adresu, ani telefonní číslo, takže pocit bezmoci jednotlivce proti velké firmě je poměrně frustrující.