Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
U společnosti Be2, jsem si cca 24.10.2015 zaplatil na zkoušku službu seznamování. Asi po měsíci mi byl účet zablokován, žádný mail o pltbě mi nepřišel, naopak, jsem všechny jejich maily byl nucen hodit do spamu, protože už mě neuvěřitelně obtěžovaly. Nyní po více jak dvou měsících mi přišel dopis od Intrum justitia od nějaké paní Dvořákové, že dlužím částku 95,19 EUR.
Tuto částku platit nehodlám, o prodlužování členství nemám zájem. Navíc upomínkový dopis neodpovídá úřednímu dopisu. Jak dále postupovat? Moc děkuji za odpověď. Výpověď jsem dne 8.1.2016 odeslal písemě do Lucemburska, když tady u nás ta firma tak skvěle funguje.
Řešení by mělo být následující: Zaplatil jsem na měsíc, tak to má fungovat měsíc a když si sám neprodloužim, tak to maji brát jako můj nezájem o jejich služby a přestat mě obtěžovat! Jinak firma b2. má opravdu spoustu podvedených fanoušků, tak by s nima měl už někdo zatočit!
|
Tweet |
Dle čl. 2 odst. 3 Všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 (dále jen "VOP")vzniká registrací pouze bezplatný smluvní poměr. Společnost může vymáhat zaplacení peněžních prostředků za poskytnuté služby pouze v případě, pokud si spotřebitel dle čl. 2 odst. 4 VOP objednala tzv. "Prémiové členství".
Byl-li uzavřen tento zpoplatněný smluvní závazek, je možné jej ukončit výpovědí. Výpověď musí být učiněna minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy. Není-li tomu tak, závazek se automaticky prodlužuje o dobu dohodnutou při objednávce.
Výpověď je tedy nutné společnosti doručit minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl smluvní závazek sjednán. Pokud spotřebitel nesouhlasí s prodloužením původního závazku, musí společnosti doložit, že svou výpověď společnosti adresoval minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl původní závazek sjednán.
Instrukcí, že spotřebitel má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve VOP i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy ve stanovené výpovědní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy v souladu s VOP.
Není však možné, aby společnost spotřebiteli fakturovala služby, které nemohl po určitou dobu reálně využívat. Nedošlo-li však ze strany spotřebitele dosud k řádnému vypovězení smlouvy, doporučujeme, aby tak učinil, co nejdříve. Výpověď je vhodné z důvodu opatrnosti zaslat doporučeným dopisem s dodejkou na adresu sídla společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt, doporučujeme též spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum (http://www.evropskyspotrebitel.cz/), které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
User ID: b7b6381e55ca3be4b02d231c
Dobrý den,
Naše záznamy ukázali, že Váš případ byl zpracován interně cez náš zákaznícky servis: zakaznickyservis@be2.cz
Pokud máte další otázky, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.
Jo, můžu potvrdit, že už jsem se jich zbavil a nic jsem jim nezaplatil, oni k soudu nikoho nepoženou, je pramalá šance, že by uspěli. Pošlou dva dopisy a tím to končí. Vypořádal jsem se s nima způsobem, který jim není cizý. On v životě takový malý podvod, aby se zbavil šmejdů, není na škodu. Kdo by chtěl poradit, tak pište na b2b2@atlas.cz. A nyní můžeme uzavřít.
Dobrý den pane Vichr,
děkujeme Vám za zveřejnění této skutečnosti na stránce dTest a potvrzení a doznání skutečnosti, že jste využili možnost, jak náš systém obejít pomocí podvodu s výpovědí a výpovědním dokumentem, čím jste se chtěli úmyslně vyhnout platbě. Na základě Vaší veřejné správy a potvrzení této skutečnosti na portalu dTest, kterou jste se taky snažili podpořit ostatní členy v činu pokusu o podvod jsme se rozhodli znovu zvážit a otevřít Váš případ, ohledně kterého Vás bude naše zákaznické centrum kontaktovat s informacemi o dlužné platbě a možných důsledků.
Já ukončil vztah s vámi podle vašich platných výpověďních podmínek, tak že vám nic nedlužím, tak nechápu co po mě chcete vymáhat? Navíc jste nesplnili podmínky vymazání mých osobních údajů z vaší databáze a to byla právě ta zkouška, kterou jsem to na vás zkusil. Jinak by jste mě už nekontaktovali. Tak nevím, kdo tu co porušuje.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Na Vaši žádost jsme Váš profil a Vaše informace vymazali dne 14.01.2016. Každý člen má právo svůj profil a všechny osobní informace z naší databáze vymazat, což nemění fakt, že na základě změněných údajů na oficiálním poštovním dokumentu o čem vlastníme oficiální důkazy a snahou veřejně podpořit ostatní členy v pokusu o podvod na portalu dTest jste zodpovědný za neuhrazenou platbu vůči naší společnosti. Mějte přitom na paměti, že tento skutek může být považován za trestní čin a návod k trestnému činu, vůči kterému se naše společnost brání a stejné kroky může podniknout i Pošta České Republiky.
Obávám se, že podmínky ukončení smlouvy s vaší společností jsem ukončil podle vašich VOP a dál nevím, co po mě chcete. Počkám na kroky, které podniknete a vůbec nevím, co má podniknout Česká pošta, jen že jí tu zmiňujete. Vaše vyjádření: Vážený člene be2,
děkujeme za Váš email.
Váš případ byl již přezkoumán a rádi bychom Vás v dané souvislosti informovali, že souhlasíme se zrušením Vašeho VIP členství na stránce be2. V budoucnu Vám již tedy nebudou z naší strany strženy žádné členské poplatky či zasílány požadavky na úhradu členství.
Automatická prolongace Vašeho VIP členství byla vypovězená/ zrušená a Váš profil byl uvedený do režimu "členství bez VIP statusu".
S pozdravem,
Oddělení pohledávek be2
Krásný den přeji, co po mě chcete?
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.