Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#9197NA POŠTU OSTROV NAD OHŘÍ ZAUJATOST VUČI OSBĚ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2016, před 9 lety

Carlos Schlosser

Znění stížnosti

Dobrý den,
již to došlo do stavu neřešitelné situace a proto si chci stěžovat na doručování pošty v Ostrově nad Ohří na adrese Družební 1324/15. Na této adrese bydlím již 20 let, ale posledního 1,5 roku mi absolutně přestala chodit pošta do schránky. Jak obyčejné psaní, tak i doporučená zásilka. Vše se vrací odesílatelům jako adresát neznám (obálky za poslení rok mám schované a můžu doložit). Po první stížnosti jsem nově označila schránku, kam jsem nalepila čitelnou nálepku se jmény, jako to má každý druhý, ale pošta stejně nechodila. Zásilky na jméno Roušalová doručeny nejsou, ale zásilky na jméno Schlosser doručují bez problému. Přitom schránka je označená stejně u obou jmen (jedná se o jednu společnou schránku a vše můžu doložit fotkou). Včera jsem opět očekávala doporučený dopis ze stavebního odboru, kde bylo docela důležité včasné doručení, jinak hrozí sankce za nedodržení termínu. Šla jsem tedy opět na poštu, kde byl dopis uložen a zaškrtnuto adresát neznám opět. Nechala jsem si zavolat paní vedoucí a dostavila se i paní doručovatelka. Paní vedoucí byla velice neochotná a řekla mi že nemám schránku řádně označenou dle předpisu ČP. Na otázku jak to má být tedy správné mi bylo řečeno že neví. Slečna doručovatelka mi doložila téké fotky a řekla mi že si bude schránku každý den fotit, když hodlám dělat problémy a na to paní vedoucí že si to ještě odnesu když to chci takto. A že si mám laskavě označit pořádně i zvonek, ale bohužel já žádný zvonek nemám takže nemám ani co označit, protože byt je rekonstruován a zvonek ještě nemá. Na to jsme jí řekly že mám jde jen o to vhodit do schránky oznámení o uložení zásilky. Paní vedoucí mi řekla že ze zákonna zvonek být musí a že pokud ho nemám a mám jen schránku tak že adresát neznám je na zásilku dáno automaticky. Toto mi přijde divné a myslím že schránka je dostačující pro doručení aspoň obyčejné pošty a oznámení. Tak mi paní vedoucí byl dán návrh ať si nechávám poštu na poště a chodím si pro ni sama den co den na poštu. Toto je samosebou nemožné, nehodlám den co den hodinu trávit tím že si půjdu pro poštu a domů jezdím až večer když už má pošta zavřeno. Asi hodinu po návštěvě pošty jsem šla domů a někdo ze schránky strhnul mé jméno a jméno mé dcery, zůstalo tam jméno jen pana Schlossra. Toto už je považováno jako útok na mou osobu, protože doručovatelka má nakázáno den co den schránku fotit a po oznámení že pošlu stížnost do Prahy se paní vedoucí hodně rozčílila a v důsledku toho bylo méno nejspíše strženo. Včera jsem zajistila firmu co mi řádně schránku označí štítkem se jmény z kovu a pokud i tento štítek bude nějak poškozen paní doručovatelkou, budu žádat náhradu za poškození majetku.


Požadované řešení

Bez problémove dručovaní pošty to nám stačí .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2016 10:59, před 9 lety

Dodání zásilky je upraveno v části třetí poštovních podmínek, čl. 23 a násl. Pokud adresát není zastižen na uvedené adrese, může pošta vydat zásilku osobě, která se pohybuje v určených prostorách a souhlasí s tím, že ji adresátovi předá. Není-li takový postup možný, pošta adresátovi některým ze způsobů uvedených v čl. 24 odst. 2, 3 a 6 poštovních podmínek předá písemnou výzvu, aby si poštovní zásilku vyzvedl v určené lhůtě u stanovené pošty. U typů různých zásilek se objevují odlišnosti (do vlastních rukou adresáta x výhradně do vlastních rukou adresáta).

Obecně lze ale uzavřít, že podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat stížnost přímo poště.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.