Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#9199Nedodane zbozi ze zahranici

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2016, před 9 lety

Jaroslava Rickert

Znění stížnosti

Vyhledala jsem cislo me nedorucene zasilky z Nemecka do Mostu a vycetla neuveritelne udaje, byly to vanocni darky pro deti.Vase udaje- "22.12. prijemce nezastizen", ve schrance ale zadne vyrozumeni! (schranka je na zamek). Dcera na ten balik cekala! Nasledujici datum 28.12. 7hod.18min.oznamoval "zasilka je pripravovana v dorucovacim depu k doporuceni" ",dalsi zaznam 28.12.,9hod.34min."na prani prijemce zasilka poslana zpet", to rovnez nesouhlasi,denne jsme telefonovaly a cekaly, ze balik konecne prijde.Za odeslani jsem zaplatila 17€ a za jeho prijem zpet do Nemecka 10€. Nemci balik neposlou znovu,jsou na nem porusene kody.Zadam odskodneni,na nemecke strane se chyba nestala.Cekam na odpoved.
S pozdravem Jaroslava Rickert.
Cislo zasilky: 71.311 777.314 7


Produkt

71.311 777.314 7


Požadované řešení

Odskodneni


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2016 14:14, před 9 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat zásilku řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem. Pokud společnost nepostupovala tak, jak bylo v zasílatelské smlouvě ujednáno, je vhodné poskytnutí služby reklamovat u zasilatele.

Pokud byla zásilka během přepravy poškozena, ručí zasilatel za škodu způsobenou na věci během přepravy dle § 2944 občanského zákoníku. Ze zákona tedy odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při skladování věci. Zasilatel by se této odpovědnosti zbavil jedině v případě, jestliže by prokázal, že by ke škodě došlo i jinak.

Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Žádost o náhradu škody doporučujeme zaslat společnosti písemně z důvodu průkaznosti v případě soudního sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2016 11:10, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.