Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#9203Založení VIP členství bez mého souhlasu a stržení peněz z karty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 19 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2016, před 9 lety

Alena Svěrková

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dne 1.9.2015 jsem zaplatila částku 149 korun za zkušební prémium účet na portálu www.be2.cz, kde jsem potvrdila, že nechci členství automaticky prodloužit.

Při kontrole účtu, jsem zjistila, že mi v říjnu a následně 31. 12. 2015 strhli částku 2457 Kč. Založili mi VIP členství bez mého souhlasu a nedali mi to na vědomí. Ve svých všeobecných podmínkách mají uvedeno, že pokud nenavážete spojení alespoň s 10 kontakty VIP členství se prodlouží a to se v mém případě nestalo!
Teď po důkladném seznámení se s portálem jsem se rozhodla ukončit neexistující smluvní vztah mezi mnou a be2, který mají v jejich smluvní podmínkách.

Výpověď jsem se snažila odeslat faxem, ale s nezdarem. Tudíž se na vás obracím s žádostí o zprostředkování kontaktu s BE2, který se mi nepodařilo navázat ani pomocí e-mailu (zákaznickyservis@be2.cz). Z důvodu možnosti uznání nároku na reklamaci musím reagovat do 14 dnů od stažené částky tj 14.1.2016, jinak se nárok neuznává.


Produkt

seznamka be2, produkt VIP členství na 3 měsíce


Požadované řešení

Vrácení peněz, zrušení VIP členství a zrušení mého profilu na stránkách be2


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2016 11:48, před 9 lety

Společnost umožňuje vypovědět smlouvu pouze do doby 14 dnů před uplynutím sjednané délky závazku. Není-li tak učiněno, smlouva se automaticky obnovuje. Samotná prolongace není zakázaná. Co se týká prolongace, ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak.

Výpověď je tedy nutné společnosti doručit minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl smluvní závazek sjednán. Pokud spotřebitel nesouhlasí s prodloužením původního závazku, musí společnosti doložit, že svou výpověď společnosti adresoval minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl původní závazek sjednán.

Instrukcí, že spotřebitel má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve Všeobecných obchodních podmínkách i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.

Pokud spotřebitel výpověď VIP členství ve stanovené výpovědní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.

Spotřebiteli lze rovněž doporučit zaslaní výpovědi smlouvy přímo na adresu sídla společnosti, a to formou doporučeného dopisu s dodejkou pro potřebu pozdějšího dokazování. Pokud spotřebitel včas touto formou vypověděl prokazatelně (dopisem doporučeně) členství, je zapotřebí upozornit na tuto skutečnost společnost a doložit podacím lístkem a kopií učiněné výpovědi. Tímto způsobem spotřebitel bude moci prokázat, že službu řádně vypověděl a nemělo by tedy dojít k dalšímu strhávání, resp. k prolongaci smlouvy, protože závazek zanikne uplynutím doby, na kterou byl původně sjednán.

Jestliže byla výpověď včas podána prostřednictvím emailu či faxu, je vhodné na to společnost upozornit v případě, že by došlo k prolongaci smlouvy. Za tímto účelem je možné společnost kontaktovat na adrese zakaznickyservis@be2.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.1.2016 10:16, před 9 lety

User ID: c624745a55c6abe4b0877b5f


Dobrý den,

děkujeme za Váš email.

Přijali jsme Vaši žádost o výpověď VIP/ Prémiového členství Vašeho klienta,Alena Svěrková.

Tímto Vám potvrzujeme, že výpověď již byla zpracovaná a členství vyprší k datu: 30.03.2016

Na přislouchajícím uživatelském profilu již žádné další prodloužení neproběhne.

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně, zakaznickyservis@be2.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.1.2016 10:29, před 9 lety


Alena Svěrková

Děkuji za reakci. VIP členství mi zrušíte, ale jak to bude s navrácením peněz, které mi neoprávněně společnost ztrhla z účtu, po té co mi VIP členství sama založila bez mého souhlasu? Zakoupila jsem členství v akci na měsíc za 149 bez automatického prodloužení. Připomínám, že ani neproběhl kontakt s deseti lidmi jak společnost avizuje a tudíž nemá důvod mi další částku ztrhnout.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2016 13:23, před 9 lety

Pokud bylo opravdu zakoupeno členství na měsíc bez automatického prodloužení smlouvy, členství by se bez aktivního jednání spotřebitelky neprodloužilo. V takovém případě by byla společnost povinna vydat to, oč se obohatila. Automatické prodloužení závazku však mohlo být stanoveno v obchodních podmínkách společnosti.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.1.2016 16:19, před 9 lety

Dobrý den,

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2, které uvádějí/upřesňují automatické prodloužení VIP členství, zakoupeného ke dni 31.08.2015. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient svůj VIP status včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 14 dní před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 14 dní před prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 – prodloužené.

Je nám to líto, ale v obdobných případech není možnost refundace k dispozici.


Jako ústřetový krok z naší strany byla již automatická prolongace Vašeho VIP členství z naší strany vypovězená.

V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás prosím kontaktujte opětovně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.1.2016 19:02, před 9 lety


Alena Svěrková

Dobrý den, a kde je příloha s možností automatického prodloužení po zakoupení produktu, která byla po potvrzení koupě výhodného balíčku?
Přikládám přílohu, kde je ve vašich obchodních podmínkách jasně uvedeno, že v případě předplatného na zkoušku, reklamní akci a podobně je možné se od tohoto pravidla (které jste mi poslali v příloze) odchýlit. V každém případě bude zákazník také informován o době platnosti předplatného na zkoušku, možnosti výpovědi a jinak prováděném automatickém prodloužení! Tohle u společnosti nenastalo! Po potvrzení přílohy společnosti jsem jasně zaškrtla, že nechci automatické prodloužení a tudíž k tomuto nebyla oprávněna.
Nemůžete kombinovat dvě alternativy! Tudíž automatické prodloužení pod smlouvou s jasným dotazem zda chce klient smlouvu automaticky prodloužit.
Jako druhý bod je fakt, že jsem za tři měsíce nenavázala kontakt s 10 lidmi a tudíž nevzniká požadavek ztrhnout druhou platbu z karty! (Další příloha mi bohužel nejde vložit!)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2016 08:26, před 9 lety

Stížnost znovu přeřazujeme na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.1.2016 13:04, před 9 lety

Dobrý den,

Děkujeme, že ste se s Vaším problémem obrátili na nás.
V nejbližší době Vás bude kontaktovat člen našeho zákaznického servisu prostřednctvím e-mailu s cílem projednat Vaší záležitost. Můžete také kontaktovat náš zákaznícký servis přímo na adrese zakaznickyservis@be2.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2016 13:45, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.3.2016 17:00, před 9 lety


Alena Svěrková

Dobrý den,
problematiku už řeším s be2, kteří komunikují. VIP členství mi zrušili. Nyní je dokazování neoprávněného založení členství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2016 17:04, před 9 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.