Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem Mi Band před 4 měsíci, platil jsem kartou a stále mi nebylo nic doručeno. Nemám náramek ani peníze! Když trochu pogooglíte, zjistíte co je to za podvodníky, nic tam nekupujte!!!
Mi Band
Vrátit peníze
|
Tweet |
Společnost ve svých obchodních podmínkách uvádí, že zboží bude spotřebitelovi doručeno v co nejkratší možné době, nejpozději však do 30 dní počínaje dnem následujícím po dni, kdy byla uzavřena objednávka. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Podle obchodních podmínek je prodávajícím společnost Ximox Technology Ltd., se sídlem RM 1101, San Toi Bldg No.139, Hong Kong. Ale zúčtovací a fakturační služby jsou prováděny společností Mi shop czech and slovak, s. r. o., se sídlem Fügnerovo náměstí 1808/3, Nové Město, 120 00 Praha 2. Pokud zahraniční společnost nereaguje na emailovou komunikaci, je vhodné obrátit se na výše uvedenou společnost (a to nejlépe písemně, prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb) s požadavkem na vrácení peněžních prostředků na základě odstoupení od kupní smlouvy uzavřenou mezi společností Ximox Technology Ltd. a spotřebitelem.
Bylo by také vhodné obrátit se na Českou obchodní inspekci, neboť je možné, že společnost porušuje zákaz užívání nekalých obchodních praktik. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Před nákupem prostřednictvím neznámého eshopu, doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webu zjistíte, kdo je provozovatelem webu, na kterém funguje eshop a další informace, která Vám mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.
Dobrý den.
Je pravda, že pan Voboril objednal MiBand na našich webových stránkách. Zásilka byla odeslána do něj a můžete se podívat na trať online: http://tt.geis.cz/TrackAndTrace/ZasilkaDetail.aspx?lang=CS&country=CS&id=05093957137
Pan Voboril neakceptoval jeho zásilka.
Chtěli bychom poukázat na to, že si zvolil způsob platby na dobírku. To znamená, že - on nikdy zaplatil naší společnosti a my nerozumíme, který peníze bychom mu dát zpátky - a další ... díky jeho nepřijetí balíku šel náklady na dopravu na naši společnost.
Jsme opravdu zklamaný přečíst špatného a nepravdivé údaje jdoucí proti naší společnosti !!! Tento rok jsme také napsal e-mail na zákazníka 4. února. Toto obvinění je nepravdivé a my bychom opravdu rádi, vyjasnit situaci.
Předem děkuji,
XFS
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.