Společnost


Petr Studnička

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

87%
13%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#9216Nereaguje na odstoupení od smlouvy, nebere telefon ani jinak nekomunikuje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2016, před 9 lety

Petr Schwarz

Znění stížnosti

Dobrý den. Objednal jsem přítelkyní k Vánocům mobilní telefon Lenovo Vibe x2.. Telefon přišel, ale.... V balení nebyla přiložená správná nabíječka! Když jsme koupili správnou, zjistili jsme, že telefon nejde vůbec zapnout! Bliká obrazovka a nešel zapnout.. Po cca 8 hodinovém nabíjení telefon nabit na 100%, psalo to odpojte zařízení.. Tak jsme jej odpojili a než jsme k telefonu za 3 hodiny došly, tak jsme zjistili, že je znovu vybitý!! Zřejmě špatná baterie nebo něco.. Dále měl mobil uplně jinou barvu, než jsme chtěli! Po přečtení pár recenzí (bohužel již pozdě) jsme došli k závěru, že mobil vrátíme a budeme požadovat zpátky peníze. Proto jsme si našli na webu here shop a odeslali pomocí formuláře odstoupení od smlouvy a odeslali na uvedený mail.. Poté jsme se chystali tuto skutečnost oznámit i na tel čísle 720 113 642, ale hlásilo nám to, že volané číslo neexistuje!!!! Na email také nikdo nereaguje, tak Vás prosím o pomoc, co teď? :(( Děkuju za radu..


Produkt

Lenovo vibe X2, jiná barva než objednaná, baterie nevydrží ani při vypnutém tel. a celková nespokojenost se zbožím.


Požadované řešení

Zvolili jsme si uplatnit naše právo odstoupení od smlouvy během prvních 14 dní. POŽADUJI VRÁCENÍ PENĚZ. Bohužel s námi nikdo nekomunikuje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2016 13:48, před 9 lety

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel je povinen vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soud

Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Petr Studnička, 340 21, Strážov 326). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2016 16:59, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v soudním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2016 12:19, před 9 lety

Na žádost podnikatele případ znovu otevíráme a dáváme mu prostor pro své vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2016 16:51, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.