Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Objednal jsem přítelkyní k Vánocům mobilní telefon Lenovo Vibe x2.. Telefon přišel, ale.... V balení nebyla přiložená správná nabíječka! Když jsme koupili správnou, zjistili jsme, že telefon nejde vůbec zapnout! Bliká obrazovka a nešel zapnout.. Po cca 8 hodinovém nabíjení telefon nabit na 100%, psalo to odpojte zařízení.. Tak jsme jej odpojili a než jsme k telefonu za 3 hodiny došly, tak jsme zjistili, že je znovu vybitý!! Zřejmě špatná baterie nebo něco.. Dále měl mobil uplně jinou barvu, než jsme chtěli! Po přečtení pár recenzí (bohužel již pozdě) jsme došli k závěru, že mobil vrátíme a budeme požadovat zpátky peníze. Proto jsme si našli na webu here shop a odeslali pomocí formuláře odstoupení od smlouvy a odeslali na uvedený mail.. Poté jsme se chystali tuto skutečnost oznámit i na tel čísle 720 113 642, ale hlásilo nám to, že volané číslo neexistuje!!!! Na email také nikdo nereaguje, tak Vás prosím o pomoc, co teď? :(( Děkuju za radu..
Lenovo vibe X2, jiná barva než objednaná, baterie nevydrží ani při vypnutém tel. a celková nespokojenost se zbožím.
Zvolili jsme si uplatnit naše právo odstoupení od smlouvy během prvních 14 dní. POŽADUJI VRÁCENÍ PENĚZ. Bohužel s námi nikdo nekomunikuje.
|
Tweet |
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel je povinen vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soud
Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Petr Studnička, 340 21, Strážov 326). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v soudním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Na žádost podnikatele případ znovu otevíráme a dáváme mu prostor pro své vyjádření.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.