Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, rád bych Vás chtěl použit o jakémsi nepořádku v místním Šumperském Penny-Marketu.
Ne jednou se mi stalo (4x) že si v dnešní době člověk ráno nemůže ani koupit jakýkoli produkt ať už je ve slevě nebo v akci npř. 1+1 zdarma.
Po 40-minutovém ranním nákupu vám Paní ironicky-usměvavá prodavačka "příjemně" odvětí že, jak to nazvat, prodejní počítač nenačítá produkty se slevou. Takže máme na výběr stornovat zboží nebo nákup koupit bez slev.
Pochopil bych kdyby se to stalo jednou, ale když 3/5 dnů si ráno chci nakoupit, a stane se tahle nepříjemnost. Dnes jsem musel jít nakoupit do Alebertu, takže poprosil bych o co nejrychlejší vyřešení problémů, nebo to tak bude bohužel vypadat každý den. Děkuji
Zadáno
Zadáno
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele (v daném případě zřejmě § 3 odst. 1 písm. c)- nesprávné účtování, § 12 odst. 1 - označení zboží cenami, zákona o ochraně spotřebitele), se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.