Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den Při každé dodávce není něco vpořádku.
Vždy na to přijdu až po odjezdu řidiče a nemám čas
jezdit do nejbližší prodejny.Dostala jsem dnes týden starý
Rytmus života,minule tři měsíce staré párky nafouklé,že hrozila
exploze,černé banány,odporný meloun atd....
Jana Hassmanová
Vyhodím.ale budu zvažovat další nákupy.
|
Tweet |
Pokud nebylo dodáno zboží v požadované kvalitě, má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci. Podle zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen přijmout zboží k reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i místě nebo sídle podnikání. Nepřijme-li prodávající zboží k reklamaci, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.