Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
7.12.2015 byla přijata a potvrzena platba na objednávku Čističe okem MR.Ti, vygenerován voucher s kódem. Voucher jsem vyplnil a odeslal týž den s nadějí že tento vánoční dárek přijde včas.
Když zboží nedošlo ani do konce roku, urgoval jsem dodání nejprve e-mailem několikrát. Zůstalo bez odezvy. Pak jsem telefonoval na obě udaná čísla, ale dozvěd+ěl jsem se, že jsou zrušena.
Obrátil jsem se na PČR a tam mi bylo dnes, po určitém šetření doporučeno, obrátit se na vaši stránku.
Vzhledem k očividné neserioznosti firmy, nereflektuji na dodání zboží, ale
- vrácení částky 569,- Kč
- poukázané na účet 2112277492/2700
- pod var.symbolem 9902017291
- na můj účet 31914083/0800
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobry den.
Je nam lito komplikace, ktere jste registroval po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.
S pozdravem
Berslevu.cz
Přijímám vysvětlení společnosti, ale zboží již nepotřebuji a požaduji vrácení poukázané částky 569,- Kč
Vladimír Tvrz
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Dobrý den,
prosím, zašlete svůj požadavek spolu s údaji jako VS objednávky a číslo účtu na email uvedený výše, budeme Vás kontaktovat.
Děkuji,s pozdravem
Berslevu.cz
Poskytnu společnosti požadované údaje:
- VS obj.: 9902017291
- č.ú.k úhradě: 2112277492/2700
- č.ú. mého: 31914083/0800
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.