Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#9224Žádná reakce od společnosti O2 na reklamaci vyúčtování

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2016, před 9 lety

Dana Majíčková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 12.11.2015 jsem podala u společnosti O2 reklamaci za vyúčtovací období 8.10.2015 - 7.11.2015. Písemnou reklamaci jsem předala osobně na prodejně O2 na adrese Zeyerova 276/11, Karlovy Vary.
Reklamaci jsem sepsala 2x, druhou jsem si nechala asistentkou prodejny potvrdit, že reklamaci převzala.
Do této doby, tj. 11.1.2016 mi na reklamaci O2 neodpověděla.
Začátkem roku jsem volala na zákaznickou linku O2, ale operátorka mi říkala, že ona o žádné reklamaci neví, že se k nim žádná nedostala.
Ale přeci není mojí povinností reklamaci hledat.
Vím, že jí můžu poslat poštou, ale úmyslně jsem jí předala na prodejně, nechtěla jsem platit za doporučené zaslání. V jejich reklamačním řádu stojí, že reklamaci mohu předat na prodejně.

Reklamuji "jenom" 25,81 min za 74,22 Kč bez DPH. s DPH 89,91 Kč.
Ale i to jsou peníze a já velmi často kontroluji volné minuty v MojeO2 a jak uvádím v reklamaci, bezpečně vím, že mi zůstávalo 19 volných minut. Operátorka sice tvrdila, že ukazatel počet volných minut je pouze orientační. Tomu rozumím, když se bude lišit o 1 až dvě minuty, ale ne o 19 minut. Ještě když mám balíček na 40 volných minut, nebo měla, změnila jsem ho na 20 volných minut.

Děkuji a jsem s pozdravem.


Požadované řešení

Odpověď na mou reklamaci, a to tak, že mí bide následné vyúčtování sníženo o částku 89,91 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2016 16:30, před 9 lety

Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním ceny služeb, má možnost podat reklamaci nejpozději však do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.1.2016 15:57, před 9 lety

Hezký den,
celá záležitost byla vyřešena se zákaznicí telefonickým kontaktem s naším reklamačním specialistou.
Věc tedy v rámci řešení zdejšího portálu považujeme za uzavřenou.

Václav Brožek
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.1.2016 16:04, před 9 lety


Dana Majíčková

Hodnocení:

Komentář: Moje reklamace byla vyřízena kladně, specialistka byla ochotná a vstřícná a vysvětlila mi vše potřebné. Škoda jen, že to nešlo hned na poprvé, když jsem kontaktovala zákaznickou linku.
Děkuji DTestu