Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
dne 12.11.2015 jsem podala u společnosti O2 reklamaci za vyúčtovací období 8.10.2015 - 7.11.2015. Písemnou reklamaci jsem předala osobně na prodejně O2 na adrese Zeyerova 276/11, Karlovy Vary.
Reklamaci jsem sepsala 2x, druhou jsem si nechala asistentkou prodejny potvrdit, že reklamaci převzala.
Do této doby, tj. 11.1.2016 mi na reklamaci O2 neodpověděla.
Začátkem roku jsem volala na zákaznickou linku O2, ale operátorka mi říkala, že ona o žádné reklamaci neví, že se k nim žádná nedostala.
Ale přeci není mojí povinností reklamaci hledat.
Vím, že jí můžu poslat poštou, ale úmyslně jsem jí předala na prodejně, nechtěla jsem platit za doporučené zaslání. V jejich reklamačním řádu stojí, že reklamaci mohu předat na prodejně.
Reklamuji "jenom" 25,81 min za 74,22 Kč bez DPH. s DPH 89,91 Kč.
Ale i to jsou peníze a já velmi často kontroluji volné minuty v MojeO2 a jak uvádím v reklamaci, bezpečně vím, že mi zůstávalo 19 volných minut. Operátorka sice tvrdila, že ukazatel počet volných minut je pouze orientační. Tomu rozumím, když se bude lišit o 1 až dvě minuty, ale ne o 19 minut. Ještě když mám balíček na 40 volných minut, nebo měla, změnila jsem ho na 20 volných minut.
Děkuji a jsem s pozdravem.
Odpověď na mou reklamaci, a to tak, že mí bide následné vyúčtování sníženo o částku 89,91 Kč.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním ceny služeb, má možnost podat reklamaci nejpozději však do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
celá záležitost byla vyřešena se zákaznicí telefonickým kontaktem s naším reklamačním specialistou.
Věc tedy v rámci řešení zdejšího portálu považujeme za uzavřenou.
Václav Brožek
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení:
Komentář: Moje reklamace byla vyřízena kladně, specialistka byla ochotná a vstřícná a vysvětlila mi vše potřebné. Škoda jen, že to nešlo hned na poprvé, když jsem kontaktovala zákaznickou linku.
Děkuji DTestu